از درون میسازم

واقعا روزهای خوب و بد ما ماندگار نیستند و این یک امر اجتناب ناپذیر ..منم همینم دیروز از دوستم ناراحت بودم امروزم ناارحتم شاید فردا نباشم ولی تصمیم جدی گرفتم دارم به خطا میرم در روابطم ادمهای دوروبرم وکارهام خیلی خطا میرم

گاهی به خاطر محبتی که از درون به ادمها دارم و کم رویی از رک گفتن باعث میشه عقب بیوفتم و خودم رو درگیر روابط با دوستانی کنم که به نفعم نیست من از این مراحل زیاد تو زندگیم داشتم و دارم الان بهتر شده و خوب تونسستم مدیریت کنم که هنوزم کمه وگرنه قبلا بدتر بود حالا باید دوباره بسازم ببینم چه میشه کرد

درهرصورت من به خودم یک بازه 3-4 روزه زمان دارم میدم برای خیلی چیزها گاهی بایدد مسیر زندگیت روتغییر بدی گاه یمکان زندگیت رو گاهی ادمها رو گاهی هم سخت نیست فقط خودت رو باید تغییر بدی ....

باز هم ممنونم زا خدایی که هنوز توان داده بهم بتونم رو روپام بایستم و زندگی کنم وکار کنم  این نعمت بزرگیه

نظرات 4 + ارسال نظر
نازلی چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 ساعت 09:08

چه تصمیم درستی
یکجایی آدم کم میاره
دلش میخواد یکی باشه حالا اینبار با دلش راه بیاد

دقیقا گاهی میخواهی با خودت قدم بزنی

مه سو سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1396 ساعت 21:59 http://mahso.persianblog.ir

الهی شکر...

واقعا شکر برای خدایی که توان داده

alireza دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 ساعت 15:38 http://malikhulia.blogsky.com/

چشمان سیاهت اثر فرشچیان نیست
نازت همه ی انچه که خوانده ست بنان نیست...

کس نیست که پنهان نظری با تو ندارد
کس نیست که اندر طلبت جامه دران نیست!

بی انکه بدانی همه را شیفته کردی
سخت است که جز حرف تو ما بین زنان نیست...

گفتند از ابروی تو بسیار و ندیدند
ابروی تو یک جور کمین ست کمان نیست!

لبخند تو و اخم تو زیباست ولی حیف
شیرینی قندی که در این ست در آن نیست!

سپاس از شعر زیباتون

اعظم 46 دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 ساعت 14:29

سلام خوبه تصمیم مهمی گرفتی
موفق باشی

سلام ممنونم عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.