اندر احوالات گذشته این روزها ....

این روزها خیلی سریع گذشته دست شکسته من و خوب به التبع اعصاب خورد بابت اینکه نتونستم خوب کارهام انجام بدم ادامه داره . البته فته گذشته رفتم و گچ دستم رو باز کردم ولی هنوز بدون گچ بسته هست . بالاخره خونه ای که گفته بودم اکی شد و من تونستم اجاره کنم با قیمت مناسب تر از قبلی و البته چون طبقه اون هیت دیگه اون مشکل پله و کمر درد من هم حل شده . واقعا به خاطر این لطف خداوند ازش سپاسگذارم اساسی. وخوب البته واسه جور کردن پول پیش حسابی به مشکل خورده بودم هرچند مبلغ بالایی نبود ولی از اونجایی که صاحبخونه فعلی مبلغ پیش رو بهم نداد و گفت تا زمان تخلیه نمیدهم . منم به مشکل خوردم حسابی یک بخشی رو از شرکت مساعده گرفتم یک مقداری پس انداز و بقیش هم با مصیبت فراوان از چند نفر قرض گرفتم که خوب بالاره درست شد و من کلید تحویل گرفتم این خونه ماجراهای خودش رو داره چون مستاجر قبلی حسابی صاحب خونه رو اذیت کرده بود

و صاحب خونه بیشتر از اولویت مبلغ اولویت مستاجر خوب بوده واسش و من بیچاره با کلی تحقیق و تفحص انتخاب شدم . خونه خیلی کثیف و خراب هست . خوشبختانه یکی از اشناها قبول کرد رنگ کنهو من فقط هزینه رنگ بهش بدم نه دستمزد که من مبلغی رو در نظر گرفتم پایان کار بدهم . کلیه شیر الات تعمیر شد . قبض های معوقه پرداخت شده . کلیه لامپ ها وصل شد و من واسه اخر این هفته دارم میرم خونه جدید انشالله . البته هنوز وسایل جمع نکردم و مشغول هستم تا پنج شنبه حسابی درگیر خواهم شد

تو این روزها حسابی دوستان رو شناختم اصلا نمیدونم چرا؟.... اینجوری شدم حس میکنم به نسبت اینکه منم دارم واسه دوستانم وقت میذارم توقع وقت گذاشتن دارم. توقع ندارم اذیت بشم و.... نمیدونم باید توقعاتم رو پایین بیارم . از یکی از دوستان خیلی ناراحتم حسابی بهم برخورده رفتارهاش . البته بهتره فعلا سکوت کنم بعدها ببینم چی پیش میاد تو شرکت هم حسابی سرمون شلوغ هست و کارها از قبل بیشتر شده و من هم سرم شلوغ تر....

باز هم ممنونم از خدای مهربان برای تمام لطفی که به من داره بابت روزهای خوبی که واسم خلق کرده بابت خونه که اینقدر خوبجور شد بابت وجود سنجد عزیزم و....

خدایا ممنونم و نمیدونم چه جوری شک رکنم تویی که همیشه حافظ من هستی خدایا ممنونم

نظرات 1 + ارسال نظر
پری پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 16:00 http://revayatmikonam.persianblog.ir/

عزیزم مبارک باشه خونه جدید. انشالله روزهای خیلی خوبی رو توش داشته باشید
خیلی خوشحال شدم کامنتت رو دیدم

مرسی عزیزم لطف داری

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.