دوراهی

اینقدر درگیر شدم که دیگه نمیتونم نه وبلاگ بخونم و نه پستی بذارم ...............

شاید هم مشکل از خونه جدید هست تو بلاگفا زود میزاشتم اما اینجا ؟ نمیدونم چرا ................

دوستان من با توجه به تحقیقاتی که راجع به اون شرکت کردم دیدم سلامت اخلاقی ندارند و خوب منم نرفتم و اون شرکتی که خودش معرف بود یک روز رفتم و دیدم کارهاشون سبک هست با مدیرش تماس گرفتم که کارهاتون نمیخونه با میزان حقوقی که من میخوام و سرم خلوت هست تو شرکت ایشون هم گفت شما بیا و من طبق توافق مبلغ مورد نظر رو پرداخت میکنم منم گذاشتم واسه اول ماه که برم اونجا و از طرفی هم حداقل تو این شرکت کارهام تحویل داده باشم. دوستان واقعا این محیط رو به خاطر نزدیکی به خونه و امنیت شغلی که دارم دوست دارم ولی خوب متاسفانه هرجور حساب میکنم از نظر مالی صرفه اقتصادی نداره به مدیر اینجا هم گفتم حاضر نشد مبلغی رو اضافه کنه به حقوق من ..... و خوب منم بالتبع تصمیم به رفتن گرفتم  ولی خوب گفتم که عصرها بیام این شرکت و کارهای مونده رو انجام بدم . از خدای مهربون میخوام خودش مثل همیشه کمکم کنه و راه خوب رو پیش پای من بذاره . خدایا ممنونم برای همه چیز برای تن سالم که می تونم کار کنم خدایا ممنون برای همه چیز.....

نظرات 1 + ارسال نظر

همین دیگه حقوق خوب واسه کار کم بعضی وقتا مشکوکه.باید احتیاط کرد
سعی کن کار اینجا که هستیو از دست ندی اقلا

نمیدونم چی بگم؟؟؟؟؟مشکوک بودنش اذیتم میکنه شدید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.