تولد گل پسر

ماموریت کنسل شد . البته بهتره بگم به تعویق افتاد . منم هفته دیگه باید برم اما 5 شنبه تولد سنجدک هست و میخوام واسش یک مهمونی کوچولو بگیرم یک مهمونی با دوستاش که بهش خوش بگذره البته چون اول ماه رمضان هست خوب افطاری هم اضافه میشه  به لیست ...

هنوز هیچ کاری نکردم هنوز خیلی کاردارم ولی همین که میبینم بچم خوشحاله منم خوشحالم . خدایا ممنون برای همه چیز میدونم کمکم میکنی میدونم تو هستی خدای مهربون میدونم که همیشه یاور منی ولی باز هم از ت کمک میخوام .

خدای همربون من حامی همیشگی دل به کرامتت دارم. دوست دارم توان بدی تابتونم امسال هم روزه بگیرم . خدایا میدونی افطاره رو دوست دارم . لحظه سحر و اذان را . خدایا منم و تو خودت میدونی چی میخوام پس دست کمک من رو بگیر

نظرات 8 + ارسال نظر
بهمن پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 14:39 http://www.life-bahman.blogsky.com

سلام سانیا خانم عزیز و پر تلاش و مهربون
چقدر خوشحالم که دوباره پیدات کردم . میدونی !
شمارو خونه ی مریم خانم پیدا کردم .
توی لینک دوستاش نوشته بود : سانیا جونم !
اومدم و دیدم خودت نیستی ! آخه آدرست رو عوض کرده بودی . بعد ، از آمار بازدیدهات فهمیدم هرکی هستی تازه اینجا اومدی . رفتم صفحه ی اول رو خوندم که دیدم بله ! این سانیا ، همون سانیا خواهر خوب خودمه ...
وچقدر خوشحالم که موقع جشن تولد سنجد جوناومدم .
انشاالله که صد و بیست ساله بشن و زیر سایه ی پر از مهر و محبت شیر مادری چون شما به سعادت و خوشبختی برسه
منزل نو هم مبارک .
مواظب دستتونم باشید ، فکر نکنی چون گچش رو باز کردی دیگه خوب شده ، بازم مراقبت میخواد .
امیدوارم روحیه ی خوبتون مثه ساایران ! هر روز بهتر و قویتر از روز قبل بشه ...
امیدوارم همیشه تا عمر بابرکت از خدا دارین ، گرمای ویژه ی دست خداوند رو که بالاترین دستهاست بر سر خودتون احساس کنید .
امیدوارم روزی به این نوشته هاتون نگاه بکنید و خنده تون بگیره ...
خنده ی یه انسان موفق بر گذشته ی سختی که گذرونده ...

وای باورم نمیشه عمو بهمن از اینکه اومدین واقعا خوشحالم کردین . خیلی ممنونم این رو با تمام وجود دارم میگم . نگران بودم هم برای شما و هم سیمای نازنین که نتونستم از حالتون باخبر بشم . خوشحالم خیلی خوشحال .
ممنون انشالله 120 سالگی شما ره هم جشن میگیریم. خیلی به من لطف دارین شما . باز هم ممنون از لطفتون

فروهر پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 11:51 http://cafebareparis.blog.ir

به به تولد
تولدش مبارک

راستی...برای تولدش چکارهایی میکنی؟کلاه تولد و عکس یادت نره

بعدها خاطره میشه
هنوز باور نمی کنم که ماه رمضونه

مرسی عزیزم . تم تولدش رو باب اسفنجی گذاشتم چند تا از عکس هاش رو میذارم تو وب با رمز قبلی میتونین ببینید عزیزم

یاشل.ماجراهای خواستگاری پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 11:21

سلام دختر گل
ببین این آدرس وب یه پسره س که شاید بشناسی مجرده.سال دوم دکترای کامپیوتره 3 سال دیگه داره .کار موقت تدریسم داره.29-30 سالشه.مشهدیه دنبال یه دختر خوشگل و قانع و کم توقع و مذهبی میگرده .اگه سراغ داشتی بهش معرفی کن.رو این سه تا نکته که گفتم تاکید داره .
http://www.harfejavani.blogsky.com

سلام عزیزم باشه حتما . .

تولد تولد تولدت مبارک سنجد جون
یه سال دیگه بزرگتر شدیا
الان میشه 3 سالش؟
ایشالا بهتون خوش بگذره

قربون شما خانم گل برم. نیستی ؟ کم پیدایی؟ . اره 3 ساله شد پسرک من

پری چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 10:00 http://revayatmikonam.persianblog.ir/

ای جونم تولد سنجد کوچولو مبارک باشه انشالله همیشه سلامت و شاد در کنار هم باشید

قربونت پری عزیزم .ممنون .... انشالله شادی های شما

همطاف یلنیز چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 00:25 http://forushgaheman-shoma.blogsky.com/

سلام سلام
.
ما را به دعا کاش نسازند فراموش
رندان سحرخیز که صاحب نفسانند
.
ماه مبارک رمضان پیشاپیش مبارکا

مرسی عزیزم ممنون از لططفتون

اذر سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 23:19

تولد پسرک مبارک .ایشاالا همیشه سلامت باشه لبخند روی لباش
امیییین واسه همه دعاهای خوبت
رمضان هم مبارک

مرسی عزیزم . لطف داری. رمضان بر شما هم مبارک باشه عزیزم

تنها سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 18:54

مبارکه تفلدشش
مشهدی مارو دعا کن پیش اقا

مرسی عزیزم چشم محتاجیم به دعا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.