روزهای روزه دار من

ماه رمضان امسال سخت است ؟ من توان ندارم ؟ ایمانم ضعیف شده ....

نمی دانم کدوم هست ولی این روزها واقعا خسته میشم شایدم به خاطر اینه که من مثل روزهای قدیم و شاید بیشتر دارم از خودم کار میکشم تولد سنجد پنج شنبه شب بود . وای پسرک کوچولوی من خیلی هیجان داشت خیلی ذوق زده بود . من به نیت مادرم و برای اولین روز ماه مبارک رمضان و این که خیراتی هم بشه . چند تا از مامان های دوستان سنجد رو دعوت کرده بودم واسه افطاری و بعدش که مراسم کیک داشتیم . خدا رو شکر خوب بود و عالی برگزار شد و سنجد هم خوشحال بود منم از اینکه پسرم همچین روزهای خوبی رو تجربه میکنه خوشحال بودم . ولی خوب فشار زیادی بهم اومده بود و افطار فقط اب میخوردم و شربت شب هم کلا از بین تمام غذاها من میوه خوردم و هیچی نخوردم دیگه .ولی جمعه استراحت کامل کردم و از جام جم نخوردم . در عوض امروز که شنبه بوده از صبح سرپا هستم و حسابی مشغول کارها چند روزی رو ممکنه نباشم دارم میرم ماموریت . امیدوارم به خیر و سلامتی بگذره این ماموریت هم مثل بقیه و موفقیت امیز باشه تا خستگی این چند وقته از تنم بیرون بیاد

خدایا برای بودن تو این روزها شکر . میکنم ...

خدایا کمک کن . بهم توان بده تا بتونم روهز دار باشم و این روزهای زیبا رو خوب مهمونی واسه درخونت باشم خدایا ممنونم بابت همه چیز

نظرات 4 + ارسال نظر
بهمن پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 16:20 http://www.life-bahman.blogsky.com

سلام سانیای عزیز
چی باعث شده که فکر کنی ایمانت ضعیف شده ؟
مگه اخیرن پیغمبری از پیغمبران خدارو کشتی ؟ هااااااا
آخه خدا بنده ای بهتر از شما میخواد ؟
سانیای عزیز ، باور کنید با مسئولیتی که شما بر عهده دارین و اونو با تمام وجودتون دارین به انجام میرسونید یعنی مسئولیت بزرگ کردن سنجد جون کمترین پاداشتون بهشت و همنشینی با بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) است که انشاالله چنین بشه ...
طاعاتتون قبول حق .
مواظب خودتون باشید ...

سلام به عمو بهمن . شما خیلی لطف دارین به بنده . من اونقدرها هم بنده خوبی نیستم . ممنون که امید میدین بهم

فروهر پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 15:39 http://cafebareparis.blog.ir

قبول باشه...ولی سخت است

خیلی سخته فروهر جون

اذر پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 14:11

سلام
مثل اینکه بلوگفا درست شده ولی من هر چی رمز رو میزنم میگه نادرسته

اره منم هرچی میزنم انگار نه انگار میگه اشتباه میباشد

شاغل باشی خانه دارم باشی تازه روزه هم باشی دیگه واقعا سخته.خدا کمکت کنه.
برو ماموریت اقلا روزه ها رو نگیری بعدا میگیری ایشالا

عزیزم زندگی کلا سخته ـ ـ
اتفاقا اومدم ماموریت و روزه خوردم اما عذاب وجدان خفم کرده اساسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.