به فریاد برس خدا

 

دوستان گفته بودم این ادم  میخواد تهدیدم کنه این ادم میخواد باج بگره دیدین حرفم درست بود .

تو تلگرام پیام داده که میخواد بیاد سنجد بگیره . خدایا کجا نشستی ؟ خیلی سخته ببینی من ارامش دارم؟ خیلی سخته ببینی دارم زندگیم  میکنم ؟ خیلی سخته خدایا؟

خدایا کمکم کن من سنجدم رو از تو میخوام . خدایا مگه شب قدر گریه نکردم که بچم رو به من ببخش . خدایا کجا وایستادی...............

خدایا اینقدر سخته بخشیدن سنجد به من ؟

خدایا من منتظر معجزت هستم مثل همیشه .........................

خدایا ...

نظرات 6 + ارسال نظر
اذر شنبه 27 تیر 1394 ساعت 01:05

سلام سانیا جان
نماز روزه قبول
عیدتون مبارک

سلام گلن همچنین از شما قبول باشه و تبریک عید برای این همه صبوری تو این ماه عزیز

اعظم46 جمعه 26 تیر 1394 ساعت 22:54

سلام اگه داستان زندگی مهربانو رو خونده باشی همونکه تو پیوند های وب یاشل
اونم همسرش چند بار بچه رو ازش گرفت تا اذیتش کنه وخانم از عقایدش دست بر نداشت ونقطه ضعف نشون ندادخودش بچه رو پس می اورد
عید بر شما مبارک

سلام عزیزم منم دارم تازه میخونم وبلاگ ایشون رو ولی به خدا دیگه توان ندارم

زن متاهل جمعه 26 تیر 1394 ساعت 20:07 http://manozendegim1364.persianblog.ir

سلام.. نترس...حضانت بچه تا هفت سالگی با مادر هست. بعدش هم تا نه سالگی با پدر هست..ولی اگر خود بچه تو دادگاه بگه من میخوام با مامانم زندگی کنم قاضی به خاطر روحیه ی بچه هیچ وقت خلاف نظرش رای نمیده...در ضمن مسئولیت نگهداری بچه سخت هست و هیچ وقت نمیاد بچه رو ببره.الان فقط میخواسته با عواطف تو بازی بکنه. تو هم آتو دستش نده بگو هر چه زودتر بیاد بچه رو ببره.. نقطه ضعف نشونش نده

میدونی اصلا دل ندارم این حرف رو بزنم این ادم اینقدر عقده ای هست که بعدا همین پیام رو نگه داره و به بچم نشون بده و ازش سو استفاده بکنه . ...
فقط دنبال راهی برای فرارم نه راهی برای قرار

ایشالا که هیچ غلطی نتونه بکنه.مگه نمیگی دادگاه حضانتشو بهت میده؟چطوری میخواد بگیره؟

وجودش و اسیبی که به سنجد میرسونه خیلی بیشتر از اینه که بخوام پی دادگاه رو بگیرم

اذر چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 13:48

نترس سانیا جان .دلدارباش .
حرف مفت زده .اصلا جوابشو نده .نه تحریکش کن و نه نشون بده که ترسیدی .
اگر هم خواست بگیره با قانون باهاش برخورد کن.
گفتی تا 18 سالگی سنجدو داریش .
معلوم نیست از کجا سوخته که میخواد اذیتت کنه .
توکل به خدا.ایشالا خیره

ممنون اذر جون خیلی اروم تر از دیروزم تصمیم گرفتم وایستم و حسابی با روزگار بجنگم . اما تدبیر هم اندیشه میکنم واسه از دست ندادن پسرکم

فروهر چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 12:50 http://cafebareparis.blog.ir

بابا حالا یه چیزی گفته
میخواد اعصابتو خورد کنه

ببخشیدا میخواد لاس بزنه به یه بهانه ایی با تو

ساده نباش
باور نکن...

امیدوارم همین باشه امیدوارم این ادم منحوس از زندگی من حذف بشه فقط امیدوارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.