دعایم کنید عجیب گرفتارم

برام دعا کنید دوستان . اون مردک دوباره پیام دادو اینبار زنگ زد هیچ تماس یاپیامی رو در حال حاضر جواب ندادم . تو این تعطیلات با اینکه مهمون داشتم و دوستهام اومده بودند قشنگ تعطیلات کوفتم شد. چون با استرس و گریه همرام بود گفته مشهدم میخوام بچم ببینم و ازت میگیرم حتی خدا هم نمی تونه جلوم بگیره .

اینجا میخوام یک چیز بگم خدایا خدای مهربون من به تو وبزرگی و کرامتت ایمان دارم میدونم که خودت نگه دار من هستی میدونم که خیرو صلاح من رو میخواهی خدای من خدای مهربون من خودت کمکم کن خدایا من جز تو کسی رو ندارم و تو تنها پناه و پشت من هستی . خدایا دست دعا به سوی تو دارم خدایا تو این دنیای به این بزرگی یک جای امن به من و بچم بده همین جایی که دست هیچ کس بهمون نرسه خدایا کمکم کن . خدایا دستهام بگیر . من نیازمند تو هستم و بس

بچم بردم جای امن خودم هم اومدم سر کار دوستان واسم دعا کنید خواهش میکنم از صاحب ماهی که گذشت واسم بخواهید که کمکم کنه و توان بده برای محافظت از بچم خدایا ... صدام بشنو همین

نظرات 4 + ارسال نظر
زن متاهل چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 10:48 http://manozendegim1364.persianblog.ir

راستی کامنت قبل رو میخواستم خصوصی بفرستم یادم رفت تیکش رو بزنم. حواست باشه که تاییدش نکنی

چشم . مرسی عزیزم

اذر دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 12:15

حتی خدا هم نمیتونه جلومو بگیره .
معلومه که خدارو هم نمیشناسه.
فکر نمیکنم این ادم بچه نگهدار باشه شاید باج میخواد و یا ارامشی تو زندگی نداره و میخواد ارامش شما رو هم به هم بریزه .
بسپار به دست خدا

مطمئنم که خدا رو نمیشناسه مطمئنم که این ادم میخواد اذیتم کنه فقط دل به خدا دارم و بس

یاشل دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 10:11 http://majerahayekhastegari.blog.ir/

سلام.کاش از طریق قانونی اقدام میکردی.نمیدونم چه مشکلی هست که تا الان اینکارو نکردی ولی امیدوارم بتونی از این طریق جواب بگیری و خیالت از بابت سنجد راحت شه
خدا کمکت میکنه مطمئن باش

قانون حرف خودش میزنه من مادر حرف خودم . قانون میگه حق ملاقات داره . بره دنبالش اما اگه بچم بدزده چه کنم .....................
اینهاست نگرانیهای من

. دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 08:20

خدا برات کافیست .. تنها توکلت رو بیشتر کن و این ذکر رو ( لاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعئین ) زیاد بگو .. خیالت راحت خدا هست

ممنون عزیزم توکل به خدا دارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.