راهنمایی کنید

دوستان عزیز و همراهان من . هرفکری که به نظرتون میرسه برای از این وضعیت لطفا بگین . ممنون میشم

فقط در نظر بگیرین من قصد ندارم سنجد رو به اون مرد نه نشون بدم و نه تحویل ...

فقط چه جوری اون مرد دستش بهم نرسه . قانونی و غیر قانونی اگر هم کسی خواست خصوصی پیام بذاره بگه که من عمومیش نکنم . ممنون میشم دوستان

واقعا نیازمند راهنمایی همتون هستم  .

برام دعا هم بکنید خیلی زیاد که نیازمند هستم ممنون

نظرات 7 + ارسال نظر
نسترن چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 20:12 http://ندارم

سلام سانیا جان جدیدا خواننده وبت شدم از وبلاگ مهربانوی عزیز.
خیلی متاسف شدم برای شرایط پیش امده براتون. دعا میکنم خدا کمکت کنه.

سلام عزیزیم مرسی . ممنون از لطفت

اگه همه زندگیتو کامل میدونستم شاید میشد نظری داد.مثلا الان نمیدونم این آدم چقدر خطرناکه و میتونه تهدید جدی باشه یا نه.اگه مثلا بشه بهش تا حدی اطمینان پیدا کرد چند روزی که بچه رو بدی خودش خسته شه برش میگردونه.ولی اگه خیلی نامطمئنه نباید بدی.
من زندگیه مهربانو رو هم خوندم.فکر نکنم شوهرت دیگه بدتر از اون باشه ولی اون اجازه دیدار بچشو میداد تا بعدا خود بچه بتونه تشخیص بده که پدرش چطوریه.بعدم این نگرانی واسه زندگی سمه.امیدوارم درست بشه

ببین عزیزم من با کسی طرفم که همه نوع خلاف کرده از جعل و کلاه برداری بگیر تا زن دوم گرفتن و....
و مادر این ادم چون بسیار زن جادو گری هست از اولهم میگفت بچه ازش بگیر من بزرگ میکنم اعتیاد هم دارند خوب به نظرت به همچین کسی من چه جوری اعتماد کنم واسه یک دقیقه . وقتی کسی فرستادم واسه تحقیق طرف میگه این مشکل روانی داره تعادل روحی نداره من چه جوری اعتماد کنم. تنها شانس من اینه که اعتیاد داره و امید دارم نتونه بیاد مشهد واسه گرفتن و دیدن بچه

پری سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 11:47 http://revayatmikonam.persianblog.ir/

سانیا خیلی حالم بد شد
نمی دونم چی بگم ولی نمی شه که بی گدار به آب زد و ناگهانی تغییر مکان داد.
از طرفی اگه محبت پدرانه داشت که زودتر می اومد. الان فقط باج می خواد
حالا تا هفت سالگی بچه که هیچ کاری نمی تونه بکنه ولی برای بعد از اون برنامه داشته باش برای رفتن از ایران
کاش می شد بیای تهران برای این چند سال پیدا کردن آدم اینجا خیلی سخت تره

وای عزیزم با این وضعیت شرمنده تو رو هم نگران کردم . منم میدونم فقط باج خواهی هست ولی چه جوری جلوی این فاجعه رو بگیرم خدا داندو بس . دارم فکر میکنم به تغییر مکان به تغییر کشور و........
توکل به خدا دارم واسم دعا کن

مهربانو/ دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 23:38 http://baranbahari52.blogsky.com/

عزیزم اون کامنت رو تو وبلاگم برات نوشته بودم اینجا تکرارش کردم
ولی بصورت کلی نه تو میتونی بصورت قانونی مانع دیدار پدر و فرزند باشی نه اون میتونه
قایم کردن و نشون ندادن هم دردی رو دوا نمیکنه چون پدر ها معمولا بی ملاحظه میشن و یهو دیدی با مامور اومد دم خونتون و بچه رو با خشونت برد که این تو روحیه بچه خیلی تاثیر بد میذاره . بهتره صبور باشی و سعی کنی آلت دست اون نشی که بوسیله ی بچه ازارت بده .
از فرار کردن و نشون ندادن بچه ها سودی نمیبریچون همه ش تو اضطراب هستی و این رو بچه کاملا درک میکنه که مادرش مضطرا و هراسونه
این مشکل رو با کمک بزرگترا سعی کن حل کنی اگه می تونندقانعش کنند که بچه باید پیش مادر باشه وگرنه اصلا اصرار نکن هر چند که وااااقعا سخته
درضمن بصورت قانونی پسر بچه ها هم تا هفا سالگی پیش مادر میمونند یادمه این قانون تصویب شد

داستان زندگی و متارکه ی منو بخون اونجاهایی که دخترمو گرفته بود به دردت میخوره
برات خیلی دعا میکنم

میدونم که تا 7 سالگی با من هست و از 9 سالگی ه به نفع پسرم رای داده میشه که با مادر باشه . ولی مسئله اینجاست این ادم صلاحیت دیدن این بچه رو نداره چون اصلا نمیشناستش . الان بهش بگم کیه . وقتی رفت بگم کی بود ؟ اون واسه دوساعت دیدن این بچه میخواد ارامشش رو خراب کنه

مهربانو/ دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 23:32 http://baranbahari52.blogsky.com/

میدونم که قانون دیگه پسر بچه ها رو هم از مادر جدا نمی کنه .
باور کن برای پدر ها خیلی خیلی نگهداری از بچه سخته البته اگر خانواده ش نخوان کمکش کنند .
توصیه م بهت اینه که اصلا" و ابدا" بهش نشون نده که چقدر بی تاب بچه ای چون همه ی این کارها رو بابت تسلیم و ازار تو انجام میده کاش بدونند چقدر به بچه ها اسیب میزنند ...

اره میدونم جدا نمیکنه . اما هربانو جان تو وب قبلیم نوشته بودم که این ادم همه جوره من و پسرکم رو ازار داد . و از راههای مختلف برای اذیت هردوی ما استفاده کرد .
متاسفانه خانوادش همون اوایل هم گفتند که بچه رو بگیر و بیار ما بزرگ میکنیم . اون میدونست نه از نظر مالی و نه قانونی نمی تونه اینکار بکنه واسه همون نگرفت ازم . ولی الان میبینه دیگه هزینه ای نداره و میتونه باز واسش پولساز باشه

فروهر دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 18:09

شبیه فیلم ستایش شده...خب معلومه باید بری جایی ک ندونه..چ داخلی چ خارجی..البته خارجیش مطمئن تره...ولی خب میخوای یکم هزینه کن دراین مورد با یه مشاور حقوقی مشورت کن..

دقیقا خودم هم یادم میاد شده فیلم ستایش . ولی تهش چی میشه نمیدونم . دعا کن واسم عجیب نیازمند دعا هستم .

اذر دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 18:02

فک کنم بهتره با ی وکیل کار بلد مشورت کنی و خواسته هاتو مطرح کنی .
گاهی وکیلها بهتر میتونن قانون رو دور بزنن.
همینطور در مورد دزدیدن احتمالی پسرت هم صحبت کن .
سانیا جان این رو هم در نظر بگیر که بعدا سنجد در مورد باباش سوال خواهد پرسید وجوری نباشه که بعد از یک عمر زحمت محکوم بشی و بگه چرا نذاشتی باباشو ببینه .

با وکیل صحبت کردم درمورد کلیه مسائل قانونیش هم گفته و البته راههای غیر قانونی رو هم یک جورهایی واسم مشخص کرده .
خوشبختانه اون مرد اینقدر انگشت نما شده که نیازی نیست بعدا واسه سنجد توضیح بدم . هیچ بچه ای همچین پدری رو قبول نمیکنه . نمونش بارها داشتم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.