روزهای خوبم

یک روزهایی هست تو زندگیت دوست داری که همین جور اروم بمونه . این روزها روزهای بدی نیست . از استرس من کم شده از یک سری افراد هم خبرهای خوبی شنیدم اینکه این ادم هیچ اقدامی نکرده و خوشبختانه رفته ولایت خودش . انشالله که همیشه همونجا بمونه و با من کاری نداشته باشه با من و فرزند دلبندم .

نظریه تمام افراد هم اینه که این فرد فقط دنبال پول و باج گرفتن بوده و دیگر هیچ

اما تصمیم من برای رفتن از مشهد البته اگر کار مناسبی پیدا بشه جدی هست در این میان یک مورد تحصیلی هم پیش اومده که خوب خیلی خوب هست اما هزینه زیادی هم داره . توکل به خدا کردم اگر کار خوب جور بشه واسه ادامه تحصیل میرم . هم میتونم تو تهران موقعیت تحصیلی خوب داشته باشم و بعدش هم کار خوب . چون راحت میشه مستقل کار کرد با اون مدرک .

و هم اینکه از نظر کاری میتونم خوب باشم برای سنجد هم موقعیت و امکانات خوبی پیش میاد خدایا ممنونم برای همه چیز برای موقعیت مناسبی که هست برای همه چیز خدایا ممنونم برای ارامشی که دوباره دادی و هدیه تو به من سنجدک من

خدایا ممنون برای همه چیز

امروز میرم شهرستان . خونه پدرم دل خوش از رفتن ندارم ولی خوب میوه های فصل و وروحیه سنجد موثر هست

نظرات 1 + ارسال نظر
زرین جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 00:30 http://http//:zarrinpur.blogsky.com

براتون آرامش روزافزون ارزومیکنم وهمچنین سنجد جون.

مرسی عزیزم . ممنون از لطف بی پایانتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.