خبری خوب ..... که ارزوهایم می سازد

نمی دونم خوشحال باشم یا نه ؟ نمیدونم بهتون بگم یا نه . میگم چون دوستان مجازی من شدید دنیای من . دوستان خوبی که همیشه یارویاور من بوده اند و هستند . تو تمام مدتی که دنبال شغل دوم بودم فکر نمی کردم ماجرا به اینجا ختم بشه .

فکر نمی کردم اینده اش روشن باشه ......

هفته پیش استادم بهم گفت دوره هایی که برای مقدمات طب سنتی رفتی خیلی خوبه بیا بکن تحصیلات اکادمیک  و من باورم نشد و گفتم مگه میشه مگه داریم که دیدم بله هم داریم و هم میشه ...

دوره هایی که رفتم و کلینیک که میرفتم و کلی دوره دیگه باعث شد من رو تو دوره رشته پزشکی بذارند سال 4 البته با دوتا امتحان سخت که خوشبختانه تو این مشکلات یکیش رو گذروندم و یک سری دوره های کلینیک رفتم  و قراره من برم 4 سال دیگه عمومی و تخصصی بخونم و بعد هم بشم پزشک همون ارزوی دیرینه همون که همیشه شاکی بودم چرا ندارمش چرا نرفتم . میدونم یکم سنگین پذیرفتنش ولی خوب امکان پذیر هست و من میتونم برم. منتظر خبر قطعی بودم که ساعت 13:30 دقیقه خبرش بهم داده شد . البته مشکلاتی بر سر راهم هست از نظر مالی بگیر برو تا.......ادامه اش

خدا رو شکر میکنم میدونم که خودش حواسش بهم هست میدونم که خودش بهترین رو برام میذاره جلوی پام میدونم که همونطور تا الان پیش رفتم بعد از اینم خودش درست میکنه . خدایا برای همه چی ممنون . برای خیلی چیزها ...

تصمیم زیاد باید بگیرم راه زیاد در پیش دارم . چیزهای زیادی باید بخونم کارهای زیادی باید بکنم . تصمیمات مهم بگیرم ......

شاید باید مهاجرت کنم شاید باید شغلم عوض کنم ..... و خیلی چیزهای دیگه نیاز به کمی تمرکز دارم کمی با خودم خلوت کنم ببینم چند چندم تو این دنیا ..................

ولی تمام اینها فقط باید جوری باشه که اون مرد متوجه هیچی نشه تا دردسری واسم درست نکنه . خدایا ممنونم برای همه چیز

خدایا شکرت

 

نظرات 8 + ارسال نظر
پری سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 10:44 http://revayatmikonam.persianblog.ir/

نمی دونی چقدر خوشحال شدم خیلییییی خیلییی
انشالله همیشه موفق باشی عزیزم

مرسی عزیزم . قربونت برم ..ممنون

اذر دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 19:47 http://azar1394.blogfa.com

سلام
تبریک فراوان .خانم دکتر...

راستی ی سوال .چطور میتونم قالب وبلاگمو عوض کنم ؟

سلام مرسی عزیزم . میام وبت میگم

فروهر دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 14:58

بسلامتی...ایشالا خدا درست کنه...بتونید ادامه بدین شرایط کاریتون متفاوت بشه و اوضاعتون خیلی بهتر

مرسی عزیزم . به خدا توکل دارم انشالله که درست میشه

نسترن دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 06:55

سلام خانمی خوشحالم که اوضاع بهتره و تبریک مبگم بابت موفقیت کاری و تحصیلی انشالله همه چی خوب پیش میره هرروز به وبت سر میزنم و دعا میکنم ارامش مهمان قلب خودت و سنجدت باشه

سلام عزیزم . ممنون از لطفت . مرسی که واسم دعا میکنی مرسی که میای پیشم .به دعا عجیب نیازمندم .

Mardebozorg یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 22:50

تبریک تبریک تبریک
خیلی خوشحال شدم
انشاالله موفقیت های جدید

مرسی از لطفتون . ممنون و همچنین برای شما

مریم یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 16:46

باریکلا خانوم دکتر!
مطمئنم روزای بهتری جلوی روته عزیزدلم.
سنجد نازنینت و از طرف من ببوس

مرسی عزیزم .انشالله امید دارم به روزهای بهتر

همطاف یلنیز یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 15:25 http://hamsadehha.blogsky.com/

سلام سلام
.
توکل به خدا ( پیش برو)

سلام . مرسی از لطفتون

سیما یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 14:39

سلام. من کلی پیام گذاشتم. ای درد بگیر ن همه پیامامو خوردن. خوشحالم خوبی برای ادامه تحصیل. سنجد. باغ و جوابت به خواهر.‌‌ عالی بود رفتارت درسته. شاد باشی

سلام عزیزم. ای درد بگیرند که نظرات تو خواهر خوبم واسه من نذاشتند بیاد . مرسی عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.