برای مادرم

مادرم ،6 سال از رفتن تو و هم اغوشی ات باخاک میگذرد 6سالی که هرروز من به خاکسترنشسته ام . مادرم روزهای بی توبودن چقدر سخت میگذرد اصلا چرامیگذرد . کی باور داشتم 6 سال بدون تو به سرشود. مادرم لبخند بر لبان من خشکید لحظه ای که تو رفتی 6 سال است حسرت  شنیدن صدای تو را دارم ندانم این فراق چقدر طول  میکشد مادرم ارزوی فرزند  مرا داشتی اما نبودی فرزندم سراغ تو را می گرفت . در جواب اینکه مامان چرا تو مامان نداری؟با اشک در جواب کودکم گفتم مادرم پیش خداست و فرزند پاک من گفت . بگو بیاد میخوام تو هم مامان داشته باشی.

مادرم فرزندم هم تورا میخواند. بال فرشته ها نصیب تو شد و من از قافله بودنت عقب مانده ام مادرم 22 مرداد هر سال داغ نبودنت برای من تازه تر ازهر روز است تو رفته ای ارام و اسوده ارمیده ای و من روز به روز پیرترمیشوم از درد نبودنت.

چه لحظهها که خواستاراغوش توام و هیچ اغوشی دربر نمی گیرد مرا و سنگ سیاه تو تنها  ....

همدم من است امسال چون هرساله غم نبودنت را به یاد روزهای بودنت می گذرانم . مادرم روحت شاد و یادت گرامی

 

نظرات 4 + ارسال نظر
بهمن < دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 16:30

سانیای عزیز
خدا رحمتشون کنه ، روحشون شاد و قرین رحمت الهی انشاالله
سانیای عزیز منم مادر ندارم ...
نه شش سال ، دو ساله که مادر منم از زندگی خسته شد و رفت ...
خواهرم هنوز پاشو توی خونه ی خالی از مادر نذاشته ...
یه بار که به زور و التماس بردیمش ، بجز اشک و ناله حرفی نزد ...
بازم تسلیت منو بخاطر از دست دادن حامی بزرگتون بعد از خدا ، پذیرا باشین ...
و اینو بدونین که اگه مادر رفت ، خدای مادر ، تنها و بزرگترین حامیتون همیشه هست ...

خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه عمو بهمن بخصوص مادر عزیزتون رو .
نبود ماادرم خیلی سخته خیلی گاهی برای نبودنش کم میارم

نسترن یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 00:37

سلام سانیا جان قربون اون دلت برم وای خدا رحمت کنه مادرتوعزیزم روح پاکش شاد و قرین رحمت الهی باشه سانیا جان مادر حتما دعات میکنه و خدا هم کمکت میکنه تا روزهای بهتری داشته باشی خدا سنجدتو حفظ کنه
راستی عزیزم من وبلاگ ندارم ولی خواننده وبلاگ شما هستم.

ممنون عزیزم . از اینکه دوست خوب من هستی ممنونم

اعظم46 پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 22:18

سلام خدارحمتش کنه روحش شاد

سلام ممنون از لطفت عزیزم

اذر پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 19:14 http://azar

سلام
خدا رحمت کنه مادرتو .روحش شاد باشه.
خدا شمار وهم صبر بده گر چه معتقدم خدا اول صبر میده بعد عزیزی رو ازمون میگیره

سلام . مرسی عزیزم . دل به کرامتش دارم و اینکه خودش صبر بده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.