تلفن استرس زا

امروز تلفنم زنگ خورد شماره ثابت اون شهر بود . دست و پام لرزید ... اما با خودم گفتم فرار نمیکنم . تا اومدم جواب بدم قطع شد . چند دقیقه بعد یک موبایل زنگ زد باز هم از همون طرفها بود گوش رو جواب دادم . سلام خانم ....گفتم بله بفرمایید؟ گفت من ... هستم از دانشگاه ....  براتون کلاس گذاشتم روزهای شنبه و دوشنبه واسه درس طراحی اجزا . لبخند رو لبم بود....

گفتم متاسفم من مشهد هستم و دیگه تو اون شهر نیستم . گفت اخ کاش بودین و طی سالهای قبل که اینجا بودین استاد نمونه شدین و هرچی تماس گرفتند همسرتون جواب نداده و گفته دیگه نمیخواد بیاد سرکار. (من یک شماره داشتم که جا مونده دست اون مرد). گفتم من مشهدم و خوب متاسفانه نمیشه بیام دانشگاه ....

کاش زندگی خوبی داشتم و اینقدر با خیال راحت زندگی میکردم حق من نیست اینجور زندگی کردن ...

خدایا شکرت برای همه چیز لابد خودت بهتر میدونی مصلحت  وجود این روزها رو

نظرات 4 + ارسال نظر

نگفته بودی استادم بودی.کم کم رو میکنی خوبیاتو خـــــــــــانم

چرا تو وب قبلی گفته بودم ها یادت نیست .
نه من خوب نیستم . باور کن خودم این رو قبول ندارم کلی بدی دارم که از خودم شرمنده میشم

بهمن جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 00:59 http://www.life-bahman.blogsky.com

سلام استاد نمونه
پ شما یه ایطور چیائی تو خودتون سراغ داشتین و ما خبر نداشتیم ...
من راستش براتون بعنوان یه خانم خودساخته و شایسته و یه نمونه از مادران فداکار احترام خاصی قائل بودم ، حالا با این تلفن دیگه باید تمام قد در برابرتون بایستم و به احترامتون کلاهمو بردارم .
شما از هر جهت شایسته ی نام مقدس زن ، مادر و یک انسان والامقام و هدفمند هستین .
به شما تبریک عرض میکنم بانو

سلام . عمو شما به من لطف دارین . باور کنید اونجوری هام نیستم من.
این لطف شما رو میرسونه . ولطف کسانی که باهاشون در ارتباط بودم . اون دانشگاه هم خودش و هم کارمندان و دانشجویان به من لطف داشتندو دارند

سیما پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 00:33 http://www.zanidarmeh.blogfa.com

سلام عزیزم از اینکه کارای دانشگاهت خوبپیش میره خوشحالم.
خدا با توست گلم نگران نباش. مراقب سنجد باش حتما یه جوا بدرست در برابر سوال بابا کو براش پیدا میکنی.
مراقب خودت و سنجد باش.

سلام عزیزم ممنون از لطفت . توکل به خدا دارم . خیلی سخته جواب واسه بچه ای که هرگز این ادم رو ندیده و شاید هم نبینه دیگه....
ترس دارم از امیدی که بدم بهش و یا نا امیدی کامل

پونه سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 21:21

سلام سانیا جان کجایید؟نگرانتون شدم
در مورد شماره ای که گفتید دست همسر سابقتون مونده حواستون باشه ازش سو استفاده نکنه بیوفته گردن شما سریع برید بسوزونیدش

سلام عزیزم . نگران نباشید موبایلم به مشکل خورده بود. سوزوندم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.