روز زیبایی من

 

امروز صبح ماموریت ساعتی بیرون بودم و از اون طرف هم رفتم بانک واسه کارتم که به مشکل برخورد کرده بود حل کنم متوجه شدم خود بانک خود به خود کارتم سوزونده دلیلش هم این بوده این کارت 12 سال هست دارین و دیگه منقضی شده حالا قانونش از کجا میاد خدا داند و بس .........................

دیروز عصری بعد از شرکت رفتم میکرو پیگمنشن واسه لب . از اونجای که خیلی اهل ارایش نیستم و در کنارش حس میکردم دیگه زیادی دارم خودم رو بی خیال میشم تصمیم گرفتم تنوعی به قیافم بدم واسه همین رفتم واسه تاتو لب (میکرو پیگمنشن ) درد داشت به غلط کردن افتادم ولی خوب نتیجش که میبینم . خیلی راضیم و تصمیم دارم واسه چشم و ابرو هم برم.

البته نکته قابل توجه دوستان اینجا یک جای معتبر هست که واسه یک ماه تخفیف 60 %زده وگرنه من عمرا پول زیاد بدم . البته تخفیفش واسه تبلیغات بوده و چیزی از کیفیت کم نکرده . الان احساس زیبایی دارم و کلا خوشحالم ...

خدایا ممنونم بابت روحیه ای که دادی بابت روزهای خوب خدایا ممنونم بابت همه چیز خدایا خدای مهربونم شکر . خیلی خوبی ها در حقم کردی خدایا چه جوری سپاسگذار نعمت هات باشم

نظرات 6 + ارسال نظر
یاشل شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 11:03 http://majerahayekhastegari.blog.ir/

کاش عکسشم میزاشتی خخخخخ
باید باحال باشه.من واسه ابرو دوس دارم که هاشور میزنن دیگه راحتی همیشه ابروت تمیز و قشنگه

انشالله قیافه که کامل شد عکس میذارم عزیزم . من ابرو نمی رم میخوام چند سال دیگه که خوب ریخت میرم . اعتماد بفس میبینی

فروهر سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 18:20

من ک نمیدونماین میکرو... چی هست...خیلی وقت پیشا بهت گفته بودم برو مدل ابروتو تغییر بده...یا مثلا هایلایت کن...چون تغییر قیافه..خیلی تو روحیه تاثیر میزاره..ادم ک تو اینه خودشو ببینه از خودش خوشش بیاد...کلی احساس خوب نشبت ب زندگی پیدا میکنه

سلام عزیزم خوبی؟ هاشور یا تاتو رو میکرو پیگمنشن میگن . اره قیافم خیلی تغییر کرده خط چشم هم میرم ...مرسی از لطفت میدونم یادمه قبلا گفتی . موهام رنگ کردم

پری سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 16:02 http://revayatmikonam.persianblog.ir/

مبارک باشه ساینا جونی
من که فقط دیدم چه کار می کنن و درد داره از ترس هیچوقت سراغش نرفتم

مرسی عزیزم . خیلی درد نداشت به زیباییش می ارزید

الهه سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 12:30 http://shabhayemahtabiyeman.blogfa.com

به سلامتی مبارکت باشه ، تتتوی لبت حتما خوشگل شدی ، اما یه پیشنهاد دارم تتوی چشم و ابرو نه اون مال سن بالاهست ، همینجوریشم خوشگلی

قربون تو لطف داری عزیزم . ممنونم . ابرو رو که نه نمی رم ولی چشم چون عینک میزنم و چشم هام کلا بی روح هست خوبه فکر کنم . نمی دونم شایدم بد باشه . هنوز گیرم .

بهمن دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 15:54

میکرو پیگمنشـــــــــــــــــــــــن ...!!!
تــــــــــاااااتـــــــــــــــــوووو...!!!

یعنی همین ورقلُمبیده ی خودمون ...!!!
هااااان ! یعنی ایطوری

خوش بحال شما خانوما ...
ما مردا هم تا کمی بخوایم زیر ابرو برداریم ، آبرومونو زیر و رو می کنن ..

نه عمو تاتو. فقط رنگ هست اون ورقلمبیده که میشه پروتز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای بابا اینها نشانه پیری هست عمو

نسترن دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 15:34

سلام سانی جان مبارکه تاتوی لبت خدا رو شکر که خوشحالی و روزهای خوبی داری همیشه لبت خندون و دلت شاد و کارهات رو به راه باشه دوست من

سلام عزیزم . مرسی از لطفت همچنین شما همیشه به شادی باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.