تصمیم های من

حساسیت فصلی افتضاحی اومده سراغم . همیشه اینجوری میشم یک طرف صورتم ورم کرده ...

این روزها میگذره هدفمند باید باشم هدف هام هست ولی هنوز اجرایی نشده این روزها خسته ام خسته . از هفته پیش که رفتم کمک تو کارهای باغ هنوز خستگی از تنم در نیومده . هنوز زیاد کاردارم ولی هیچ کدوم انجام نشده برنامه ریزی هم کردم اما خستم میفهمی خسته .

توانم کم شده میدونم این حساسیت فصلی خیلی اذیت  کرده و میکنه. میدونم استراحت نکردن ها خودش موثر هست .قاطی شدن همه چیز ...

در این میان تو شرکت یک سری هستند که دارند موش می دونند حوصلشئن ندارم از نظر خودم هم چیزی برای از دست دادن ندارم چقدر اهمیت داره دیگه این کار من باید کل روند کاریم عوض کنم .

مسئله کلینیک تقریبا حل شده . امروز باید برم پیش دکتر تا قرارداد رو کامل کنم . از اون طرف هم تصمیم دارم یک وب سایت بزنم . یک مقدار تو کار بازار به دوستم دارم کمک میکنم البته سود خیلی کمی هم واسه من داره . ولی همون هم خوبه  مخارج سنجدک در میاد البته فقط خوردنش . . .

باید به خودم فشار بیارم . برنامه ریزی دقیق و قابل انجام باید داشته باشم. یک برنامه هم دارم دوستانی پیدا کنم با شرایط مشابه من . یعنی زنان تنها و سرپرست خانوار چون فکر میکنم خیلی تو روحیه و تلاش ادم موثر هست و حتی میتونی به هم دیگه کمک کنی . اما شانس من هرچی دوست به پستم میخوره یا مجرد که متاسفانه مشکل افرین میشه خودش یا شوهر داره که انشالله زندگی خوبی داشته باشه . ادمهای با شرایط یک سان هم دیگه رو خوب درک میکنند دنبالشم ولی هنوز موفق نبودم

امروز صبح پدرم زنگ زده و گلایه که من تحمل ندارم خواهرت این کارها میکنه و بیاین راجع به سهم الارث مادریتون تصمیم بگیرید. گفتم باشه . اما چرا من رو میندازند وسط حالا من موندم دوتا ادم دیگه که یکیش برادرم هست که پشت من قایم میشه برای رهایی از حرفهای دیگران و خواهرم که خودش یک مصیبت به تمام معنا هست اون هم دست تنها . وای به حال اینکه 4 تا هم پا هم داشته باشه ....

خدایا ممنونم برای همه چیز خدایا برای ارامشم برای روزهای خوبم ممنون . خدایا سرم گرم بودن هام هست خداایا بنده بدی هستم میدونم میدونم که  کوتاهی میکنم تو بندگی تو و این رو میدونم تو خیلی کریمی خیلی مهربونی و من چشم امید دارم به کرامتت

خدای مهربونم ممنون

نظرات 5 + ارسال نظر
الهه چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 11:08 http://shabhayemahtabiyeman.blogfa.com

خسسسسسسسسسته نباشی ، مریضی ات هم ایشالا که زودتر خوب بشی ، در مورد دوستای شبیه خودت می دونی من یه تجربه داشتم یکی بود عین خودم با بچه اش البه پیش مامانش زندگی می کرد ، یعنی کلاناامیدم می کرد از زندگی ، ببین اون چی بود دیگه افسرده و داغون ، و پر مدعا .. اصن نمی شد باهاش دوستی کرد .به نظرم دوست خوب پیدا کن نه اینکه مثل تو باشه اینکه بتونه تو ر و درک کنه عزیزم ، دوستی من یا متاهلن یا کلا مجرد ولی با همشون رابطه درستی دارم چون همدیگرو کاملا درک میکنیم .. ای کاش تو یه شهر بودیم که اگه لایق بودم دوستم می شدی

مرسی عزیزم . راستی نمی تونم برات نظر بذارم بلاگفا باز بازی داره در میاره .
نمی دونم والا . اخه دوستان دورو برم تو وب قبلی زیاد نوشتم ازشون خیلی نمی شه روشون حساب کرد .
عزیزم کاش پیش هم بودیم من که از خدام بود دوست خوبی مثل تو داشته باشم . البته الان هم دارمت . همین بودنت شکر

والپیپر های ایرانی چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 10:34 http://wallz.ir/

دوست عزیز سلام
وب سایت والپیپرهای ایرانی
با ده ها تصویر زیبای شاعرانه
افتتاح شد

بهمن چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 09:32

سلام سانیای عزیز و پرکار . ماشاالله
انشاالله همین طور که با توکل پیش رفتی ، بعدشم با همین فرمون برو جلو تا رسیدن به صبح آرامش و پیروزی چیزی نمونده ...
بهترین بندگان خدا ، خودشونو بدترین بندگان خدا میدونن ،که اگه غیر از این بود ، بهترین بندگان نمیشدن ...
براتون سلامتی و سعادت رو آرزو دارم

سلام عمو بهمن عزیز.توکل بهخدا دارم . من بنده خوب خدا نیستم گاهی تو مشکلات حس مکنم میخواد حسابی تنبیهم کنه و بعد تو تنبیهم دستهام بگیره . نمی دونم فقط ممنونشم برای تمام دست گیریهاش

اذر سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 23:10

میفهمم خسته ای میفهمم.
خوب ما هم ادمیزادیم .گاهی خسته میشیم و باطری خالی میکنیم اصلا هم اشگال نداره .
وقتی میری باغ ضد حساسیت مصرف کن .من لوراتادین میخورم .ی اسپری هم قبلا استفاده میکردم .
حساسیت خیلی بده .
ایشالا هرچ زودتر حالت بهتر میشه .
کاش میشد استراخت کنی هم واسه ارامشت و هم حساسیتت .
فک کنم شما فرزند اول هستید نه؟

خوشحالم که تو درکم میکنی . واقعا خسته ام .
خیلی قرص نمی تونم بخورم دیگه تبدیل به الرژی شده . ممنون از راهنماییت.
نه عزیزم من فرزند اخر هستم . متاسفانه اما اصلا شبیه اخری ها نیستم

پری سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 16:00 http://revayatmikonam.persianblog.ir/

سلام ساینا جونم
مشکل آلرژی ات انشالله به زودی حل بشه عزیزم. منم سالها درگیرش بودم با مصرف بیشتر کلسیم و ویتامین د می شه علایم آلرژی رو کم کرد

دوست عزیزم با ارداه قوی و پشت کاری که داری می دونم که در همه کارها موفق می شی

سلام عزیزم . امیدوارم سالهاست درگیر این الرژی هستم .
توکل به خدا دارم پری جون انشالله شما هم مشکلاتت حل بشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.