از سفر برگشته

از تهران اومدم . سنجد مریض شده بود تو تهران و حسابی حالم رو گرفت . خودم داره سرم منفجر میشه اومدم مشهد باید برم ولی چه جوری؟ خدایا توکل به خودت دارم . پول واسه رفتن و اونجا خونه اجاره کردن هنوز جور نشده هنوز موندم . میدونم رو خانوادم نباید حساب کنم . من موندم و یک دنیا تنهایی .

خدایا میدونم خودت داری میبینی من رو خواهش میکنم خودت یاری رسان باش خدای مهربون من خودت کمکم کن من تنها امیدم تویی

میام مینویسم. اما الان خیلی درگیرم من موندم و یک دنیاکار و کلی بدهی و ...

خدایا صدام رو میشنوی دیگه اره خدایا داری میبینیم دیگه مگه نه؟

نظرات 4 + ارسال نظر
مسعود چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 13:15 http://www.http://masoudstar071.persianblog.ir/

سلام ان شالله که خدا کریمه
زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست

سلام توکل به کرامت خودش دارم . ممنون از لطفتون

اعظم 46 یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 17:18

سلام به خدا اعتماد کن خودش حلال مشکلاته

سلام عزیزم . توکل به خدا دارم و بس

سحر یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 09:31

آره آره عزیزم . مطمئن باش هم مبینه هم میشنوه . هم همه چیزو قبل از تو میدونه . هم یاری رسانه. هم مهریونه .
خیالت راحته راحت باشه
بهتر از ما همه چیز و میدونه . مثه همیشه بسپر به خود خودش تا همه چیزو به بهترین شکل برات درست کنه.

مرسی سحرم بابت امید دادنت مرسی بابت همه چیز امید دارم به خودش توکل به خودش

همطاف یلنیز شنبه 25 مهر 1394 ساعت 16:31 http://rahi-2bare.blogsky.com/

سلام سلام
.
گرچه شب تاریک است ، دل قوی دار ، سحر نزدیک است ! .... تاریک ترین ساعت شب درست ساعات قبل از طلوع خورشید است پس همیشه امید به روشنایی داشته باش . ... انّ مع العسر یسرا ... صبر کن ! همه چی درست می شه ...ان شاءالله

سلام . توکل به خدا دارم . به امید این که روزهای خوب بیاد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.