اسمان بارانی

دل من هم مثل اسمانتبهانه دارد خدای مهربانم 

از دیروز هوای تهران شده بارونی . البته من که خدا شاهده کم نیاوردم و تو اون شب بارونی با سنجد و یکی از دوستان رفتیم بیرون و چرخی زدیم البته سنجدک کمی غر غر کرد و بعد برگشتیم خونه دوستم . تقریبا دارم تو کارم جا میافتم . اخر هفته میرم مشهد که دیگه اسبا ب کشی کامل بکنم صاحب خونه البته اخوی که خوب هستند اما صاحب خونه اصلی گفته من پول پیش نمیدم تا زمانیکه اجاره نره منم سکوت کردم و گفتم اشکال نداره . البته حق هم داره ها . چون خونش دارم زود خالی میکنم . از طرف دیگه شرکت تو مشهد حقوق حدود سه ماه رو ندادند و من به مشکل خوردم ولی تو تموم اینها میدونم خدایی هست خدای مهربونی که دستهامک رو میگیره . سنجدک من شاد میره مهد کودک و این خودش بزرگترین نعمت زندگی من هست . از خدای بزرگ برای همه چیز ممنونم . 

خدایا خدای مهربونم شکر برای تمام دادههایت و ندادههایت که میدونم از مصلحت و یا حمکت است و میدونم در همین نزدیکی خودت بهترین ها رو برام درنظر میگیری خدایا ممنونم برای همه چیز.

هر صبح با نگاهی به اسمون از خونه میام بیرون میدونم که خودش داره بنا به دل من راه میاد میدونم و شکر میکنم 

نظرات 6 + ارسال نظر
اذر یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 12:20 http://azar1394.blogfa.com


کجایییییییی

خوبم عزیزم درگیر اسباب کشی بودم

بنفشه جمعه 22 آبان 1394 ساعت 22:10

خوبی؟ چرا هیچ خبری ازت نیست

مرسی عزیزم درگیر اسباب کشی یودم

وای چطوری میتونی 3 ماه حقوق نگیری با شرایطی که تو داری خیلی سخته.من 10 روز دیر میشه غرغر میکنم.خیلی کم طاقتم من

خوب فعلا چاره ندارم عزیزم جابجایی ها و این مسائل باعث میشه حقوق عقب بیافته دیگه . توکل به خدا فعلا که میگذورنیم

پری چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 09:31 http://revayatmikonam.persianblog.ir/

انشالله موفق باشی دوستم
خیلی عالیه که سنجد جون خیال ات رو از بابت مهد راحت کرده
مطمنم همه چیز خیلی زود رو به راه می شه با توکل قوی که داری و امیدی که همیشه عاشقش هستم

حرف صاحبخونه هم قابل پیش بینی بود ولی شاید بشه باهاش چونه زد اگه از یک ماه قبل بهش گفته باشی

مرسی عزیزم لطف داری . اره واقعا خیالم راحت شد از بابت رفتنش به مهد البته مشکل جدید در پیش سنجد مهد جدیدی باید بره دوباره اونجا باز همین بساط دارم

بنفشه سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 23:04

عزیزم هر چه زودتر برای آوردن وسایلت اقدام کن به محض اینکه تو.خونه خودت مستقر بشی آرامش پیدا میکنی

مرسی عزیزم باشه حتما زودتر اقدام میکنم

زهرا سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 16:37 http://delneveshtehaye-ma2ta.blogsky.com

سلام خسته نباشید
میشه کمکی بکنید دوست عزیز؟؟؟
من چطور میتونم وقتی قالب وبمو عوض میکنم اون قسمت که نوشته چاپ اونو بردارم؟؟؟
واینکه کد قفل راست کلیک رو کجا باید بزارم؟
ممنون میشم تو وبم جواب بدید

سلام اگه کمکی از دستم بربیاد به دیده منت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.