ببخشم یا .............

اخر هفته و تعطیلاتش انصافا بد نبود. یک روزش رو  دوستم اومد و همراه با همسر و پسرش و سنجدک رفتیم پارک و دیدن حیوانات عصرش هم یکی از همکلاسیهام که همیشه لطف داره به من گفتم اومد و جزوه هایی که نبودم رو واسم اورد . عصرش هم با اون رفتیم خرید . البته بگمکه 4 شنبه شبش دیدن دوستم که اومده بود ایران رفتم ...و اتفاق مشکلی داشت که با دارو ه یک سری عملیات مکانیکی درمانش کردم . روز جمعه هم به بیرون و همچنین ساخت دارو و درمان گذاشت روز شنبه هم یکی از دوستان زنگ زد واسه نهار با سنجد بریم اونجا و مهمونی داشت که البته من دسر درست کردم  ورفتیم اونجا ...

خوب بود تا عصرش دوستم خیلیخسته مهمونی بود موندم کمکش کردم و متاسفانه تو لاین یک پیامی اومد واسم من معمولا پیام ها رو جواب نمیدم اون هم وقتی ناشناس باشه چند تا پیام اومدو انتهای ماجرا این بود . خواهش میکنم حلالم کنید من یک دنیا بهتون بدهکارم ....................

یکم اشاره کرد و من رو برد به 10 سال پیش ماجرای غم انگیز و واسه من خیلی بد و عبرت اموز .. یک ماجرای عاشق پیشگی از سمت یک اقا همونی که بهم پیام داد و برخود من باهاش و عدم تمایلم به ایشون که باعث شد لجش بگیره و بره چند تادروغ حالا به خانواده پدر من بگه اونها هم پرو بال بدهند و داستان ساخته بشه ...

البته حقیقت مشخص شد برادر من حتی تصمیم به شکایت از ایشون و خانواده عموی من گرفته بود که با پادرمیونی بزرگترها قائله ختم شد و چند ماه بعش این اقا برای ذر خواهی اومد خونه ما من عصبانی شدم و از خونه انداختمش بیرون 

ولی خوب مدتی روحیه همه ما بد بدود و تازمانی به همه ثابت شد که ایشون دروغ گفته من در مظان اتهام بودم واین واسم خیلی گرون بود .و

این اقا بعد 10 سال رفته و به روش گانگستری گوشی برادرم یک روزه دزدیدند و تونستند شماره من رو بردارند و بعد هم باهام تماس بگیره کلی عذر خواهی کرد گفت سالهاست دارم عذاب میکشم عذاب وجدان دارم بابت تمام اون رفتارها لطفا من رو ببخش شدم یک سنگ و گفتم نه نمی خشمت من نمی تونم همچین ادم نامردی و ببخشم و التماس ایشون نتیجه ای نداد . خواهش میکمنم نگین که من دل سنگم نه دل سنگ نیستم ولی واقعا نمی تونم ببخشم ....

هرگز هم نخواهم بخشید این کینه مثل دمل چرکی هست و من 10 سال خانواده عموم رو ندیدم و نمی خوام هم ببینم ....

من 10 سال اون ادمها کنار گذاشتم . 

خدایا تو میدونی که ادم کینه ای نیستم خیلی بدیها رو بخشیدم ولی خدایا تو شاهد بودی و شرایط من درک میکنی مگه نه .....

هنوز کنار نیومده بودم با خودم که.....................

نظرات 2 + ارسال نظر

منم بعضیا رو نمیبخشم.درکت میکنم.البته واقعا در حق تو ظلم شد با اینکاری که کردن.

سخته قدرت بخشیدن من در خودم این قدرت رو نمی بینم

اعظم 46 سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 19:28

وای دختر تو چقدر زجر کشیدی

بسی بسیار الان که باید همه چیز درست بشه حالا ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.