خستگی روز شنبه

از هفته پیش درگیر اون پیم ها هستم که تمام نشده و به قولو قوه الهی سنجد گوشی قدیمی که توش اون سیم کارت رو گذاشته بودم روز جمعه کوبید به دیوار و من ماجرا تمام شد برام ...چون راهی برای پیام دیگه ندارند شماره دیگم رو خوشبختانه ندارند . 

از رفی هم روز پنج شنبه دانشگاه کلاس داشتم و تا شب طول میکشید سنجدبردم پیش یکی از دوستان که لطف کرد و تا شب سنجد پیشش بود و من رفتم دانشگاه وبعد هم رفتم دنبال سنجد اومدم خونه . البته روز 5 شنبه دوتا مریض داشتم یکیش صبح زود اومد و یکیش هم شب که اومدیم خونه . درمان کردم و رفت واسه جمعه میخواستم خونه باشم فقط خیلی کار داشتم ابته خریدی واسه سنجد داشتم که باید انجام میدادم ولی دیدم هوا بارونیه نرفتم و مشغول ساخت داروهام شدم تا عصر که یکی از دوستان زنگ د چه نشسته ی بیا بریم بیرون هم خرید و م شام بیرون باشیم گفتم باشه منم تا اون موقع کارهام جمع کردم وباهشون رفتم بیرون خرید سنجد انجام دادیم و بعد اومدیم خونه .

امروز دیگه نایی نداشتم بیام سرکر تمام تعطیلات هم شده کار حس میکنم یکم بی برنامه ام وگرنه نباید اینقدر خستگی تو تنم بمونه .

همسر یکی از دوستان تو کار خرید و فروش ماشین هست پیشنهاد داده که یک ماشین واسم بیاره تا بتونم مدتی سوار بشم که خستگی کمتر بشه و بد ماهیانه اقساط بدم هنوز اکی ندام میترسم ز اینکه نتونم اقساط بدم ...از دیشب انداخته تو دو دلی من رو البته خودش معتقده اگخهماشین داشتهباشی به کارهات بهتر میرسی و میتونی درامدبیشتری داشته باشی هنوز دو دلم و هیچ تصمیمی ندارم ...

تتو شرکت کارهام سبکه باید چند تادارو بفرستم ولی نا ندارم فعلا نشستم دارم فکر میکنم 

نظرات 2 + ارسال نظر
بهمن سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 21:14

سلام سانیای عزیز
واقعن خسته نباشی !
مطلب رو خوندم . برای خرید ماشین یه چیزی میخوام عرض کنم .
اول اینکه ماشین دست دوم ، اگه دست آدم مطمئنی نباشه معمولن رفته توی تعمیر و خرج پس باید کاملن حواست رو بدی که ماشینش تعمیری نباشه ...
بعدشم داشتن ماشین هزینه هارو میبره بالا ...
بنزین میخواد ، تعویض روغن میخواد ، سرویس میخواد ، خدای نکرده هزینه تصادف داره ...
خلاصه بی حساب و کتاب به آب نزن چونکه اگه پشیمون شدی باید با ضرر بفروشیش ...
موفق باشی.

سلام عمو بهمن عزیز. ممنون از راهنمایی خوبتون . راستش من خیلی نمی تونم اعتماد کنم به ماشین دست دوم مگر اینکه اشنای مطمئنی باشه . راستش الان هم هزینه های رفت و امدم بالاست سنجد کوچیکه و تمایل به راه رفتن بخصوص صبح ها نداره یا عصرها که از مهد برمیگرده و من معمولا مجبورم اژانس بگیرم واسه همون داشتن ماشین واسم راحته وگرنه میدونم هزینه هاش مثل وجود یک ادم اضافی تو خونه هست . البته فعلا پول ندارم فقط بهش فکر میکنم

اگه ماشینش ارزون قیمته بخر باید هزینه ها رو مدیریت کنی و درامدتو بیشتر.خدا جورش میکنه.شاید با 4 تومنم بتونی ماشین داشته باشی.اینجا که میشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.