خدا یا شکر

خدایا ممنونم برای همه چیز خدایا گاهی فکر میکنم نشکر شدم . 

خدایا این روزها و شبها باید بیشتر به یادت باشم من بنده تو که ناچیزم چه گونه تو را از یاد برم که هر لحظه در زندگی من موثر بودی و کمکم کردی خدایا برای همه چیز ممنونم خدایا خدای مهربونم ممنون برای تمام کمک هایی که کردی خدایا تو این نقطه ایستادن من یعنی اوج کمکت . خدایا تو تابستون وحشتناکی که داشتم چه جوری تونستم دووم بیارم و تو اینقدر مهربانانه کمکم کردی و من تونستم از این معضلات نجات پیدا کنم 

خدایا معجزهها دیدم و این معجزه ها واسم پیامی از تو داره و بس

خدایا برای داشتن سنجدک شکر برای داشتن روزهای خوب برای داشتن کار خوب خدایا برایداشتن خدای مهربون شکر

نظرات 1 + ارسال نظر

عاشق این عارفانه هات با خدا هستم.من از این حرفا بلد نیستم که

مرسی عزیزم با خدا بلد بودن نمی خواد که دلت تنگ شد فقط بنویس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.