خدایاکرامتت لازم عجیب


 

وقتی قراره بباره واست میباره شک ندارم من ....

تو این اوضاع درب و داغون من ،واسه ترم پیش چک داده بودم دانشگاه و خوب تو موعدش چون نشد زمگ زدم چک رو نگه دارندو بعد خورد خورد مبلغ رو دادم که همه رسید دارند و مستند هست. این رو بگم چک برای برادرم بود من خیالم راحت بود . اخرین واریزی من 20 بهمن بود و به مسئول امور مالی گفتم برای ترم دیگه فعلا ندارم همون چک روضمانت نگه دار تا من باز خورد خورد بدم . امروز برادرم زنگ زد چکت رو برگشت زند  گفتم بی خیال گفت باور کن . من رفتم دسته چک بگیرم میگه چک برگشتی داری میخواستم بکشم خودم رو زنگ زدم امور مالی دانشگاه ... اخ که یک عده چرا از خود متشکر و خنگندو احمق بعد دیگران رو مقصر میدونند .اولش زیر بار نرفت . بعد دید نه گند زده گفت برای ترم بعدتون برگشت زدم گفتم خانم من 20 بهمن با تو حرف زدم تو این 13 بهمن برگشت زدی تابلویه یک اشتباهی شده یعنی چی ؟ من 13 بهمن هنوز ثبت نام ترم بعد نداشتم . کاشف به عمل امد با فامیلی من یک خانم دیگه تو دانشگاه هست که بدهکار بوده و چون چک به نام من که نبوده این خانم امور مالی اشتباه برگشت زده ولی الان زیر بار نمیره و میگه نه باید پول ترم بعد رو بریزی تا من چکت رو پس بدم ... زورم به هیچ جا نمیرسه . من الان 5 میلیون رو از سر قبر پدرم بیارم اخه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هرچی میگم عزیز من شما چک رو باید میدادی به من من گفتم ضمانت ترم بعد ... وای وقتی با یک مشت احمق طرفی که نمیخواد قبول کنه خطا کرده میخواد تو رو ازار بده چون میدونه دستت زیر سنگش هست الان من چه گلی برسرم بریزم . برادرم میخواد دسته چک بگیره و من بی اعتبار شدم همه اینها به جهنم اون 5ت لعنتی این وسط بهم دهن کجی میکنه ......عصبانیم در حد تیم ملی

باید اروم شم . اینجا فقط خدا میتونه خودش کمکی بکنه یک جوری خودش درست کنه من دیگه چیزی برای گفتن ندارم جز امید به کرامت خدا که خودش یک جور قضیه رو فیصله بده . خدای میدونم هستی میدونم یمبینی ولی اخه یکم فکر قلب من باش بعد مشکلات رو هوار کن بکوب تو سرمن ... الان دم عیدی من چه جوری این رو جورش کن  که منی نیست هر موقع باشه خودتی و خودت و من وسیله ای هستم که از سوی تو هدایت مشم ولی خدای عجیب کرامتت رو نیاز دارم

نظرات 6 + ارسال نظر

واقعا وقتی بخواد بباره میباره .تو همیشه تو زندگیت با چالش روبرویی .یه جورایی زندگیت خیلی گره داره توش ولی با پشتکار خودت برطرفش میکنی.مسئولین همیشه بی فکرند و به شدت طلبکار .امیدوارم مشکلت حل بشه

واقعا هم عزیزم . خدا هم اینجور خواسته برای من چه کنم دیگه . از این بی فکری هاشون دیوانه میشم

اعظم 46 پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 20:25

خدا رو شکر تا حدودی مشکلاتت حل شد
خدا بزرگه ان شا الله بقیه اش هم جور می شه

توکل به خدا عزیزم .امیدوارم خودش درست کنه

تیام چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 23:29

سلام سانیا جان امید که این نیز بگذرد....سانیا تا اونجایی که من اگه متوجه شده باشم یجورایی تو زمینه طب سنتی کار میکنی میگم میشه یه جور بازاریابی بکنی برا داروهای دست سازت که جنبه عمومی داره مثل همین شامپو دست سازت وو..سایتی بزنی ؟ من خیلی از اینترنت سر در نمیارم ولی میدونم میشه به عنوان منبعی برا کسب در امد استفاده کرد ...خودم اولین مشتریت

سلام توکل به خداا . اره من طب سنتی کار میکنم ولی از سایت و اینها سردرمیارم متاسفانه ..
شما لطف دارین هروقت خواستین ادرس بدین براتون میفرستم .ولی از نظر سایت نمی دونم هیچ اگاهی ندارم یک مدت دنبالش بودم ولی چون اطلاعات نداشتم هر کس هم میپرسم میگه پول بده واست درست میکنم

صبا چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 12:15

سلام
لطفا با مدیر امور مالی تون
و در صورت نیاز با معاون مالی صحبت کنید
برید دانشگاه
هفت و نیم صبح اگه پشت در امور مالی باشید همه سر ساعت هستند و هیچ جلسه ای نرفتن
کوتاهی از جانب همکار خودشون بوده
حتی اگر با قول,.و به وسیله تلفن بوده
خودشون ردیف میکنن
حتما تو صحبت هاتون بگید که شرایط پرداخت نداشتید
برای همین تقاضای دست نگه داشتن و ضمانت به ترم بعد رو داشتین
این قول رو که شنیدن خاطرتون جمع شده و الان,واقعا با این شرایط موندید چکار کنید
ما سونامی های شدیدتر از این رو با دانشگاه گذروندیم
وقتی هم دو تا مسؤل امور مالی یکی قصد کمک و یکی دست دست رو داشت
پیش معاون دانشجویی رفتیم
به لحاظ مرتبه شغلی دایره اختیارات
معاون دانشجویی بسیار دستش بازه
و با یک تلفن
همچین مشکلهای مالی مارو برطرف کرد
دستتون هم زیر دست هیچ کارمندی نبوده و نیست
کارتون رو پیگیری کنید
امیدتون به خدا
پاسخ کامنت قبل هم خوندم
ممنون

سلام رفتم صحبت کردم . راضی به همون 50 % شدند . بیشتر ولاغیر . مسئله اینه اونها میگند مشکلی نداره الان پرداخت نکن ولی چک رو نمیدیم بهت . خوب مشکل من این هست که برادرم چکش رو میخواد .. وگرنه ترم پیش باهام خیلی کنار اومدند . الانم خوب بدهکار هستم این مبلغ هم کل بدهیم نیست تازه باز هم بدهکار میشم . امید دارم خدا درستش کنه

غریبه سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 15:17

سلام
شما بدهی ترم قبل را پاس کرده اید قاعدتا باید چک را می گرفتید
حالا چک تضمین ترم قبل برگشت خورده یعنی دانشگاه بابت ترم قبل دو بار می خواهد وجه ثبت نام بگیرد
خونسرد برو با مسئولش صحبت کن بگو ترم قبل که من بدهی ندارم برای این ترم چون فعلا نمی توانم پنج میلیون را کامل بدهم چک اقساطی ازم بگیر
آن چک را پس بگیر و چند چک اقساطی بده
منتهی باید کسی را پیدا کنی که دسته چک داشته باشد
حالا نمیشه یک مقدارش را نقدی بدهی بقیه را چک ؟

سلام . نه چون این ترم هم نداشتم بدهم گفتم چک باشه اونجا . که اون هم همچین گندی زده نه نمیخواهد دوبار بگیره . میگه این ترم رو تسویه کن بعد چکت رو میدم . یک جورهایی نم یخواد قبول کنه . چون باعث شده خودش هم بره زیر سوال از اون طرف منم کسی نیست چک بدم .نقد که اصلا ندارم الان بدم ولی امروز صحبت کردم قرار شده یکم رو جور کنم یعنی 50 % رو تا بتونم چکم بگیرم . حالا اون 50 % هم ندارم ببینم چه میشه کرد

اذر سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 12:15 http://azar1394.blogfa.com/

سلام
عجب ادمیه .بی انصاف
سانیا مثل همیشه میگم خدا بزرگه
من الان خوبم
دیشب یهو پنچر شدم
سپاس

سلام عزیزم .ممنون اره خدا بزرگه . خیلی هم بزرگه میدونم و توکل دارم بهش . اره خیلی داغون بود پستت ناراحت شدم برات

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.