روزهای اخر هفته


امشب میهمان دارم من یک میزبانم که الان اومدم سرکارم چون مجبور شدم کارم عقب افتاده بود . دیروزم یک جنگی بامدیر داشتم که ربطی به عقب افتادگی کارم نداشت ولی ترجیح دادم امروز بیام . بعدش باید برم دانشگاه . شب هم مهمون دارم . چند تا از دوستانم خونمون هستند....

دیشب یکم دسر و کیک و... درست کردم بقیه هم مواد لازمش تهیه و تو یخچال گذاشتم تا امروز بعد زا کار و بعد هم دانشگاه بتونم زود به کارهام برسم کارم خیلی زیاده ..میدونم چون خونه هم نامرتب بود وقتی صبح اومدم بیرون....

امیدوارم که به دوستان امشب خوش بگذره خونه ما ...

الانم یک عدد خسته ام چشم های قیلی ویلی میره .... من از دست این مهد کودک ای تهران اخر خودم رو میکشم .چه اصراری دارند 5 شنبه تعطیل کنند من بمونم و یک بچه رو دستم .امروز بارون میبارید باسنجد اومدیم کلی خیس شدیم .به این فکر میکنم که الان بعد از اینجا با من بیاد سرکلاس بعد هم برگرده خونه چقدر دقیقا خسته میشه که میبینم خیلی زیاد ..خدا خودش توانی بده به من و سنجد والا

استادم پیام داده باید پروپوزال واسه یک بیماری که کار میکنی روش رو ارائه بدی .... من راجع به یک بیماری کار میکنم که میخوام از همون پروپوزال تههی کنم و از توش بتونم مقاله بدم ..

خبرهای خوب یدر راهه یک خبر عالی نمی دونم چقدر میتونه مستند باشه نمی دونم نتیجش چیه...

فقط میخوام خیر باشه و صلاح من توش باشه حتی اگه انجام نشه ... من کرای در راه رضای خدا کردمم هدفم شهرتو ...نبود ولی داره تبدیل میشه بهش نمیخوام امیدوار باشم . چشم به اسمون پر برکت دارم

امروز پنج شنبه هست .. امشب یادی کنیم از تمام مسافران خاک ،مادر من و همه مادران ارمیده در خاک ... برای تمام کسانیکه میشناسم و سفر کرده دارند دعا میکنم . امشب شما هم دعا کنید عجیب جواب میده ..

در باب رفتار سنجد با توجه هب اصول روانشناسی و تربیتی یک قلک پلاستیکی خریدم براش و یاد دادم که میشه پس انداز کرد و ریخت توش تا دیگه اسباب بازی کوچیک نخریم و یک چیز خوشگل بخریم و بزرگ .حالا یک هفته هست هرروز مجبورم پول بدم بریزه ... که البته خوب جواب داده چون دیگه سراغ من نمیاد و نمیگه اسباب بازی میخوام .... روش خوبیه فقط نه اینکه هر روز مجبور شم نصف پولهام رو بدم  توی قلک

نظرات 4 + ارسال نظر
دل آرام شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 16:25

از دست این بچه ها. ببوسش

مرسی عزیزم

زری جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 12:09

سلام سانیا جوون . امیدوارم امسال سال خوب و پر برکتی برات باشه. عزیزم من همون زری هستم که وکیله :)

سلام عزیزم خوبی ؟ بیخبریم ازتون . اکی شد به سلامتی برنامه هات

بنفشه پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 22:10

عزیزم خسته نباشی هم تو هم پسر گلت. عییب نداره این روزا هم میگذره

توکل به خد اداریم . انشالله

اذر پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 12:06 http://azar1394.blogfa.com

اخه عزیزم .
چقد سنجدو دوست دارم

مرسی عزیزم . قربونت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.