شروع هفته ای دیگر

مهمون یپنج شنبه شب خوب بود . تصمیم دارم هفته بعد هم بقیه دوستان رو دعوت کنم. انشالله که توکل بر خدا بتونم وکارهاش انجام بدم . روز جمعه تصمیم داشتیم با یک یاز دوستان بریم بیرون که باد اومدو پشیمون شدم و همراهشون نرفتم  سنجد سرما نخوره اما عصر یکی از دوستان اومدو بهزور برد بیرون هرجا هم میگفت من مخالف بودم که بالاخره چون میدونست دوست دارم برم دریاچه چیتگر گفت میریم اونجا دیگه ما هم همرا ش رفتیم خوب بود و البته سرد کلا چند دقیقه بیشتر ننشستیم و من چون کلا سرمایی ام اومدیم خونه . سنجدک خوابید و من کارهام کردم ..خسته بودم دیر خوابیدم مشغول درس خوندن بودم ...

امروز صبح اومدم سرکار مدیر عام لگفته همه نهار مهمون اون چون تیم مورد علاقش تو بازی دیروز برده... من نمی دونم این فوتبال چقدر می ارزه واقعا؟ من یک یحوصله ندارم حتی نگاه کنم اونوقت اینها واسش نهار میدهند چه میدونم والا شایدم من نمی دونم دنیا چه شکلیه .....ولی برام جالب بود همچین جوی .....

خسته ام حال ندارم باز نمی دونم چرا اینجور میشم بدنم جنبه یک روز دیر بیدارشدن رو نداره عادت میکنه روزهای دیگه که زود بیدار میشم اذیت میشه.... حالا 6 روز ور کنار میذاره ها همون یک روز عادت میکنه ...

خدا یا ممنونم ازت به خاطر تمام لطف هایی که در حقم کردی خدایا ممنونم برای مهربونیهات خدایا ممنونم برای تو که اینقدر در حقم لطف کردی خدای ممنونم برای وجود نازنین سنجدک من


نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 3 اردیبهشت 1395 ساعت 16:05

سلام، میدونم که شما مجبورم نکردین وبلاگتونو بخونم، اما بعنوان یک پیشنهاد: میشه راز و نیاز با خداتون و تشکر از ایشون را حدالمقدور از نوشته هاتون فاکتور بگیرید، لطفا؟!

ممنون ؛)

سلام . نمی دونم بگم برادرو یا خواهر ولی من با این کلمات و راز و نیاز جون میگیرم . خدا تنها کسیه من دارم و تکیه گاه منه ..از تنها پناهم نگم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بهمن یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 11:36 http://www.life-bahman.blogsky.com

کااااااااش یکی هم پیدا میشد نهار که نه ، یه ساندویچ کالباس بهم میداد ... بهونه اش هم خیلی مهم نیست ...
ولی خدائیش نمیدونم چطوریه بعضی از آدمها برا یه موضوعی ، خصوصن فوتبال جوون میدن ؟؟؟
ظاهرن اشکال از اونا نیست ... ماها مشکل داریم ...

نمی دونم اشکال از کجاست ولی من این نوع جانبداری و رقبول ندارم ورزش برای سلامتیه نه ...
افراط و تفریط بد هست حالا به هرنوع

اعظم46 شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 19:52

سلام خدا رو شکر اگه فامیل دلسوزی نداری ولی دوستان خوبی داری که به موقع کمکت می کنن
بابت همه چیز خدارو شکر

اره واقعا خدارو شکر میکنم به خاطر داشتن دوستان خوبم

دل آرام شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 16:26

فعلا یه ناهار به نفع شما به خاطر برد اونا:)

دقیقا الان برای نهار . از تیمش خوشم اومده ومیگم دوباره ببره که ما نهار بخوریم

مریم شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 16:23 http://Freeassociation.blog.ir

از فوتبال ایران خوشم نمیاد هر چند غیر ایرانیش رو ن م نگاه نمیکنم. :-)

کلا موافقش نیستم .بازی پر تنشی هست .چه ایران چه غیر ایرانی

[ بدون نام ] شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 16:22

از فوتبال ایران خوشم نمیاد هر چند غیر ایرانیش رو ن م نگاه نمیکنم. :-)

من کلا فوتبال نگاه نمیکنم . ایران وغیر ایران نداره

اذر شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 13:44 http://azar1394.blogfa.com

اینجور ادمهای جوگیر خوبه هههههه
خوش بگذره با دوستات

اره نهار خوردیم ما حداقل

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.