پراکنده نوشت

دیروز مدیر بهمون عیدی داد . من نفهمیدم عیدی واسه چی مهم این بود تراول هاش قشنگ بودند 

برنامه تولد سنجد رونچیدم تم انتخاب نکردم ،حت یمدل کیک رو جایی که کیک بخرم براورد هزنه و.... هیچی به هیچی  

چند تا کار دام ردست دیگران که قراره نتیجه بده امید وارم البته  

خانم همسایه یادتون ،حسابی رو مغز همه رفته هررو ز براساختمون یک مشکل می سازه مشکلاش زیاده زبونش همدراز  

دیروز دیدم با همسایه بالایی جنگ میکرد من رسیدم دیدم گفت بفرمایید ایشون هم شکایت دارند نگاه شکردم و گفتم من رو قاطی نکنید لطفا . بعد دیشب تو تلگرام پیام داد چرا من رو ضایع کردی گفتم منمسئول رضایت شما نیستم عزیزم.ولی تو مسائلی به من ربط ندار دخالت نمی کنم. 

چند باری خودش رو زده به غش اومدنددنبال من این سری میخوام همچین بزنم تو صورتش کبود که شد غش یادش میره 

سنجد دیشب موهاش کوتاه شد با نمک شده اولین باره مدل دار کوتاه میکنم موها شرو همیشه یا از ته زدم یا اینکه ساده کوتاه کردم یا هم بلند کردم که اینبار دوقلوها نذاشتند و موهاش رو خوشگلکوتاه کردند . 

تبلت سنجد بایدبدم بهش  

سنجد همه پولهای من میگیره میذاره تو قلکش فکر کنم واسه سرقت قلک باید فکر یکنم....

نظرات 5 + ارسال نظر
الی دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 14:56 http://elhamsculptor.blogsky.com/

خدا خیرت بده
عاموووو کچلی که عواقب نداره
تو این گرما راحت میشه
کلی هم دعات میکنم

اخ تو هم از دست موها کلافه شدی ؟ منم واقعا دارم کلافه میشم . ولی یترسم کچل کنم بعد دیگه زیاد نشه این موها کلا کچل بمونم

دل آرام دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 14:40

خوبه که حداقل این یه خواهر مثبت رو داره. جای شکرش باقیه.
آدم تو فشار عصبی کلا چهره اش و بدنش تو بدترین حالت ممکن قرار می گیره.

میدونی خواهرش خیلی هم مثبت نیست ولی خوب یک اب پاک تره . بعد این خواهرش خیلی جاها با من مشورت کرده و خیلی کارها کردم براش . احتمالا نمی خواد گربه کوره باشه

دل آرام دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 13:15

حرف تیکه انداختن نیست.
من وقتایی که خانواده ی همسرم میرن رو اعصابم کل صورتم بهم می ریزه.

میدونم عزیزم .خوب تو تلرگام نمیشه خیلی زد تو پر طرف ..البته میگم ما هر بار صحبت میکنیم ..اونم معمولا چیزی نمی گه و طرفداری برادرش رو نامحسوس میکنه..
منم نمی تونم زیاد تیکه بندازم بهش..چون تو زمان قهر و اوایل مشکلات ما نسرین سعی کرد با من خوب تا کنه توهین نکرد به هیچ عنوان

الی یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 19:21 http://elhamsculptor.blogsky.com/

اخیی نازی سنجد
تو رو خدا یکی بیاد منو هم ببره موهام از ته بزنه

عزیزم بیا خودم میبرمت من دست به ارایشگاه بردنم خوبه ها .ولی عواقب کوتاهیش با خودت

دل آرام یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 14:45

سرقت قلک
ببوسش
به نسرین می گفتی از بس اذیتم می کردین صورتم بد شده بود. الان کمی تا قسمتی آرومم

دقیقا باید سرقت بشه ..مرسی عزیزم.
من اهل تیکه انداختن نیستم معمولا ..این خیلی بده حرف نزدن و جواب حرف ندادن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.