تعطیلی بدون برنامه

شرکت یهویی شنبه رو تعطیل کرد ...

من 5 شنبه این هفته تعطیل بودم با این حساب میشه 4 روز مرخصی الکی و بیخودی نه فکر اقتصادیش کرده بودم نه زمانیش که بخوام پاشم برم سفر ....

و نه اینکه تهران موندن تو 4 روز خوبه اصلا دوست ندارم این حالت رو

من میخوام شنبه بیام سرکار

حالا بی برنامه کجا برم 4 روز تو خونه نشستن که اصلا خوب نیست . با اتوبوس مشهد رفتن هم خیلی مسخره هست تازه فکر اقتصادی ماجرا رو اصلا نکرده بودم ...و قطعا برای سفر نمیتونم یهو پاشم برم ....

من برنامه میخوم من سفر  میخوام من ...چیکار کنم حالا این وسط 4 روز بیخود و بیجهت

نظرات 11 + ارسال نظر
نگین دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 09:45 http://poniya.blogsky.com/

من انقده خو خوابم که کل این 4 روز رو میخوابیدم

خوش بحالت نه بابا خوابم کجا بود عزیزم ....

بهمن یکشنبه 2 خرداد 1395 ساعت 20:04 http://www.life-bahman.blogsky.com

چهار روز برا خودت بخور و بخواب ...
از ما که دنبال یه روز استراحتیم و از شما که ....
ووالله شوما تحرونیا چقدر ناشکرید ...

خخخ .همون کارو کردم عمو دیگه ...ناشکر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شماهم تعطیلین که ...
ناشکریم کجا بود اخه

هوپ... یکشنبه 2 خرداد 1395 ساعت 16:23 http://be-brave.blog.ir

کجایی سانیا ؟ نیستی ... مشهد رفتی آخر یا قم :))

هستم نه تهران موندم سر سلامت و شاد

حامد یکشنبه 2 خرداد 1395 ساعت 16:15

]چهار روز حق ندارند از مرخصی کم کنند + اگه مدیریت با شعوری داشته باشه حتی شنبه هم چونکه خودش تعطیل کرده مرخصی محاسبه نمیکنه(البته من فقط شنیدم مدیریت اینطوری)

معلومه مسافرتید ها، خوشبگذره...

سلام.خوبی؟
هر بار میام وبتو بخونم کار پیش میاد.فکر کنم خیلی از پستات عقب افتادم.دیگه یا باید بیخیالشون شم یا سر فرصت بخونم
خلاصه گفتم بدونی بی معرفت نیستما

سلام عزیزم مرسی تو خوبی . میدونم سرت شلوغه عزیزم خودت رو اذیت نکن

الی شنبه 1 خرداد 1395 ساعت 10:33 http://elhamsculptor.blogsky.com/

عامووو تعطیلی بگیررر راحت تا لنگ ظهر بخواب

خخخ . همین کاررر کرد م

تیام پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1395 ساعت 20:35

سلام سانیا جان ...خوبی؟بدون تعارف بیا اصفهان پیشم...مطمئن باش به تووسنجد بد نمیگذره♥

سلام عزیز دلم مرسی ...انشالله تعطیلات بعدی

مهربانو پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1395 ساعت 16:08 http://baranbahari52.blogsky.com/

عزیز جانم مسافرت رفتن رو بذار برای وقتی برنامه ت خوب جفت و جور بود همین تهران خودمون کلی جذابیت داره که میتونی با سنجد وقتتونو پر کنید و جاهای جدید بری . غصه نخور یکم ارامش استراحت و بی برنامه زندگی کردن هم به تجدید قوای ادم کمک میکنه
هر وقت دلت خواست پاشو از خواب .. هر چی دلتون خواست بخورید و ...

مرسی گذاشتم برا یک موقع خوب ...اره تهران که زیاد جا داره برا گشتن ...ولی من اینقدر برنامم پر شد که همچین بیکارم نبودم

بنفشه پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1395 ساعت 15:50

سلام عزیزم خوبی؟ پسر گلت چطور. امیدوارم آرامش به زندگیت برگشته باشه احساس میکنم از وقتی اومدی تهران با تموم گرفتاری ولی حس بهتری داری.خدا را شکر دعا میکنم در مورد زندگی مشترک ت این بند آخر اگه به صلاحت هست پاره بشه دلت یه دل بشه قرار بود رو تلفن من قیمت دارو لاغر ی و طریقه پستش را پیامک کنی ولی فک کنم گرفتاری از یادت برد......

سلام مرسی عزیم شما خوبی ..اره خیلی بهترم . جدی قرار بود بفرستم براتون . یادم رفته من خیلی بی حواسم عذر خواهم ....چشم میفرستم

زری پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1395 ساعت 12:51

عزیزم تهران هم اینقدر جاهای دیدنی که باورت نمیشه. هوا هم که تقریبا عااالیه، کلی میتونی لذت ببری. از باغ ملی ایرانیان در ده ونک، فشم گردی، تنگه واشی، پارک جمشیدیه یا پارک پردیسان که یه سری هم حیوانات داره، روز شنبه هم که پسرت میره مهد با خیال راحت اختصاص بده به خودت

مرسی عزیزم نه تقریبا جایی نرفتم ...ولی ممنون کلی پیشنهاداتت واسه روزهای اتی خوبه ....
پسرک رو هم شنبه نفرستادم مهد ..پیش خودم موند و حال کردیم باهم

نازلی چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 ساعت 19:24 http://www.1aseman-deltangi.blogsky.com

من برنامه عالی برات دارم
دست سنجد بگیر بیا پیش من
به هیچی هم فکر نکن

مرسی عزیزم ..لطفتون مستدام.
هیچ یخونه نشین شدم این 4 روز رو
باز هم منون همین که گفتی عالی بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.