تو روزهایی که میگذره

دیروز بعد از سرکارم نوبت داشتم واسه تست ورزش ، ولی چون دفترچم همرام نبود رفتم خونه و سنجد هم که نرفته بود مهد کودک و پیش دوستم مونده بود رفتم دفترچم برداشتم و رفتم واسه تست ورزش چقدرم طول کشید ،بعدش بردم پیش دکتر و البته همون جا هم بهم گفتند گرفتگ ی عروق خیلی بالاست و با سابقه خانوادگ ی که دارم انژیو لازمم. ولی از اونجایی که من معتقدم میتونم بدون انزیو هم یک مقدار لااقل درمان کنم به دکترگفتم الان نه بذار یک ماه ی بگذره و بعدش من انژیو میکنم نگران نباش اگرخوب نشدم البته اونم دید نه ا زدکتر لج بازترخودمم گفت باشه ولی ماه دیگه مجدد باید بیای چکاپ و البته دارو هم داد.منم اومدم خونه شام خونه یکی از دوستان قرار بود برم چون همسرش مریض بود رفتیم اونجا با سنجدو حسابی شیطونی کردندو بازی و .....

دیگه اخر شب اومدیم خونه امروز هم بدو سنجد بردم مهد گذاشتم واومدم سرکار ....کلی کار نکرده دارم کلی برنامه ریزی .اولیش اینه که باید برم دنبال خونه اساسی هم پیگیرم بعدیش اینکه امتحانام داره شروع میشه باید درسس بخونم ...و البته داروهای خودم رو اماده کردم که استفاده مرتب بکنم تا بتونم حداقل مشکل خودم رو حل کنم .

یک دوست تو گروه تلگرامی داریم پیام داده بود واسه سقط جنین چی بخورم ..حقیقتش من اصولی دارم که از اصولم برنمی گردم گفتم دلیلش چیه ؟ گفت دوتا بچه دارم و دیگه نمیخوام و این بچه اضافیه بهش گفتم میشه نگم بهت راه سقط رو ازمن ناراحت نمیشی ؟ چون بیشتر مراقب می بودی بهتر بود ولی من اینجوری همش عذاب وجدان دارم واسه کشتن یک موجود بیگناه . راهش رو نگفتم البته خودشم میگفت من نمیخوام خدا بده به اون یکه میخواد ولی من توان این یک قلم کار رو ندارم ....

الان یک موجود با وجدان راحتم ....

ماه رمضان اومد ..امروز با اینکه ازمایش دارم تونستم روزه بگیرم و امیدوارم توان داشته باشم برای این یک ماه تا روزه بگیرم ...

وای یادم میاد پارسال تو ماه رمضون من چه غری میزدم به جون خودم که کی تموم میشه ولی انشالله امسال غر نزنم واارامش بیشتری داشته باشم ....و بتونم روزه بگیرم

مدیر ما حسابی شاده کلا ،گاها فکر میکنم این بشر هیستریکش زیاده ...به من گفته بود جابه جات میکنم بیای بالا امروز رفتم میپرسم ازش چی شد ک یبیام بالا .میگه مگه قراره بیای بالا جات خوبه ..گفتم باشه هرجور صلاحه ..میگه خوب نه تو که باید بیای ولی اون بالا نه این بالا ...اخرش نفهمیدم چی میگه داشتم از اتاق میومدم بیون میگه شوخی کردم دادم واحد رو رنگ کنند کثیف بود نمیشد بری توش ..گفتم ممنونم ....

گفته بودم با سه تا پت و مت دارم کار میکنم این یکیشون هست ...که مدیر عامل دوتا دیگه اعضای هیئت مدیره اونها هم همین جوریند ها درب و داغون ....

حالا بیام بالا بهتره الان پایینم روزها تلگرامم خیلی انتن نداهر بیام بالا خوب میشه البته اگه مدیر عزیز باز نخواد من رو بذاره تو این واحد ....

خدایا شکرت برای داشتن کار مناسب برای داشتن سنجد خوب و مهربون برای داشتن روزهای خوب خدایا شکرت

تو کریمی و کرامتت ثابت شده ممنونم بابت همه چیز خدای مهربون من

نظرات 11 + ارسال نظر
مجتبی سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 16:42 http://m-z2016.blogsky.com

خواهر من بچه تو 4 ماه انداخت ولی یک کم خطرناک

خوب خطرش بالاست و البته اینکه دلیل انداختنش بادی محکم باشه وگرنه ح سعذاب وجدان با فرد باقی می مونه

ماجراهای خواستگاری سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 16:33 http://majerahayekhastegari.blog.ir/

خدا رو شکر که بهتری خیلی دوس داشتم بیام بخونم ببینم چیکارا میکنی
این بالا رفتنم چه دردسرایی داره
واقعا این جمله ت خیلی خوب بود خدایا شکر برای کار مناسب.که الان از هر چیزی واسه آدما مهمتره.البته بعد از سلامتی و خوشبختی

مرسی عزیزم ..اره بابا بالا رفتن ما مصیبت واسه خودش
واقعا شکر میکنم ..و امیدوارم تمام کسانیکه نیاز به کار دارند و دنبالشن هرچه زودتر براشون جور بشه

مجتبی سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 10:11 http://m-z2016.blogsky.com

سلام / تا چهار ماه که اشکال نداره بهش بگو بره قرص بخوری که بچه بندازه راحت/ ماه رمضان هم برشما مبارک /
انشالله انژو بکنی چیز مهمی نیست شوهر خاله من 70 سالش پارسال انجام داد الان هم سرحال

سلام تا 4ماه که بچه دیگه تو شکم داره بازی میکنه قلب بچه تو 21 روزگی تشکیل میشه ووقتی قلب تشکیل بشه انگار قتل نفس کردی ....
توکل بهخدا ببینم تا جایی راه داشت انژیو نمی کنم

مداد سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 09:08 http://medadrangiam.blogfa.com

انشالله که زودتر خوب بشی
این روش را امتحان کن هرچند احتمالا خودت بدانی عزیزم:
1 - طرز تهیه: تعداد 30 حبه سیر را پوست گرفته همراه با 5 عدد لیموترش بزرگ یا15 عدد لیمو ترش کوچک که هسته های آنها را خارج کرده اید ولی پوست آنها را نگرفته اید؛ در مخلوط کن بریزید . پس از آن که همه محتویات در مخلوط کن له شد؛ یک لیتر آب(5 لیوان معمولی) به آن اضافه نموده مخلوط نموده روی شعله کم بگذارید تا جوش بیاید. با اوّلین جوش، شعله را خاموش کرده؛ پس از سرد شدن مخلوط، آن را از صافی رد کنید. مخلوط صاف شده را داخل یک ظرف شیشه ای بریزید و در یخچال نگهداری کنید.

2 - مصرف: روزانه دو بار و هر بار نصف استکان از عصاره را، قبل یا بعد از غذاهای اصلی، میل نمایید. پس از سپری شدن سه هفته از مصرف مداوم این عصاره طبیعی، احساس جوانی و شادابی را در بدنتان لمس خواهید کرد و به تدریج، گرفتگی های رگ های بدن و همچنین عوارض آنها(مثل کاهش دید و سنگینی گوش) مسیر بهبودی را خواهند پیمود.

به یاد داشته باشید ؛ بعد از مصرف یک دوره سه هفته ای، هشت روز مصرف دارو را قطع کرده؛ سپس دومین دوره مصرف سه هفته ای را اجرا کنید. به این ترتیب یک دوره درمانی، کامل خواهد شد. پیشنهاد می کنیم این روش درمانی ارزان، موثر و بی ضرر را هر ساله تکرار کنید.

مرسی عزیزم . این رو شروع کردم چند رو زه ....بهترم والبته یک سری روش های دیگه هم شروع کردم اگه نتیجه گرفتم میگم بهتون

دل آرام سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 08:52

به مامان من گفتن بابت داروهایی که می خوری، ممکنه رگهای قلبت گرفته باشه.
آنژیو باید بشی اونم آنژیو تشخیصی. دکترش به خاطر شرایط خاصش اسکن قلب رو توصیه کرد. بعد که اسکن کرد دکتر گفت همه چی سالمه. خوب شد آنژیو نکردیم

خدارو شکر که انژیو نکردینمادر رو .من داروی خاصی استفاده نمیکنم.ولی خوب به نظر خودم هم الان برای انژیو زوده

هوپ... دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 20:44 http://be-brave.blog.ir

ان شاالله با داروهای خودت مشکلت رفع بشه و نیازی به آنژیو نداشته باشی دیگه

خیلی ازینکه با وجدان رفتار کردی خوشحال شدم ، فقط یه سوال ؟ اینکه شرایطش رو پرسیدی ، در چه صورتی کمک میکردی بهش ؟

انشالله و توکل به خدا....ممنون عزیزم...
اگر میدیم مشکل حاد هست و دنیااومدن اون بچه فقط مشکل ایجاد میکنه کمکش میکردم وگرنه نه ..کسی که حالا دلش نمیخواد یا فکر میکنه زوده نه اینجوری من کمکشون نمیکنم.
در یک شرایطی هم که ببینم بحث ابرو وسطه احتمالا کمک کنم

علی امین زاده دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 17:11 http://www.pocket-encyclopedia.com

ای داد انگار موضوع بیماری شما خیلی جدیه.

بله متاسفانه البته فعلا باها ش میسازیم

اذر دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 13:58 http://azar1394.blogfa.com

یک ماه دیگه .دیر نشه خو؟
تو هم عجب ادمی هستیا

نه دیر نمیشه
گر نگهدا رمن انست که باید باشد شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد

غریبه دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 13:51

سلام
کار خوبی کردی که برای سقط کمکش نکردی
چون دیه گردنت می افتاد
حالاچیکارش دارد آنهم مثل هشتاد میلیون که توی ای کشور دارن می چرخند مگه جای کسی را تنگ کنده است
ان شاالله که مشکلاتت بزودی زود حل بشود

سلام اره وجدانم قبول نمیکنه تو این موارد ...حالا من خیل یموازین شرعیش نمیدونم .حقیقتش اصلا به ذهنم هم نرسید ولی وجدان و اعتقادم نذاشت حرف یبزنم
توکل به خدا

اعظم46 دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 12:29

من که نفهمیدم بیا بالا کدوم بالا رو می گفت(خخخخخ)

منظور طبقه بالا هست ..ما شرکت تو مجتمع هست ولی واحد ها با هم متفاوتند .مثلا واحد مهندسی تو طبقه اول مدیریت تو طبقه 6 خوب شما درنظر بگیر من چه جوری برم هررو ز و بیام بعد بازرگانی تو یک طبقه دیگههست . باز عمران یک طبقه برق یک طبقه ..اینجوری پدر ادم درمیاد هرچند اسانسور داره ولی بازهم سخته واسمون

دل آرام دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 12:06

اسکن قلب کن به جای آنژیو
آنژیو ممکنه فقط تشخیصی باشه. و یه روش تهاجمی حساب میشه. اسکن قلب کن بعدش اگه گرفتگی نشون داد و قرار شد بری با آنژیو فنر بزنی یا هر چیزی برو آنژیو
با یه دکتر قلب مشورت کن.
چون اسکن خیلی هزینه نداره ولی آنژیو حداقل دو سهمیلیون برا پزشک درآمد داره معمولا اسکن رو پیشنهاد نمیدن برای سود بیشتر خودشون

اره راجع به سیت یانزیو منم شنیدم و میدونم دکترها خیلی زیاد تمایل نشون نمیدند ...من بیمه تکمیلی هستم واسه انژیو هزینه هاش رو میده کامل ولی خوب چون یک واکنش تهاجمی هست خودم هم راضی نیستم ....
حالا توکل به خدا فعلا دارم دارو مصرف میکنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.