خواب الودگ ی

هیچ چیز نتونست من رو عقب بندازه جز ماه مبارکرمضان . هرچ یبیمارستان رفتم و هیچ یاین مدت مریض شدم و قلبم و....نتونست من رو به خوا ببندازه ولی تو این ماه رمضون دیگه سر پا سرپا خواب میرم ..دیروز بعد از ساعت کاری دقیقا حکم یک عد دفشنگ رو داشتم که پریدم مهد سنجد و بچه رو برداشتم از اونجا . سریع رفتیم خونه و سنجد گیر داده بود من تو مهد کیک خامه ای نخوردم باید بهم بدی..کلی توجیحش کردم کیک خامه ای ندارم ....و رفتم از این بینگو ها بهش دادم ابمیوه دستش دادم رو مبل دراز کشیدم. تب لت روشن بود تی وی هم رو کارتون واقعا دیگه هیچی نفهمیدم ...یک زمان دیدم سنجدک داره صدام میکنه سرم رو برداشتم بله دارند اذان میگن و کودک نازنین من تنها چیز یبه ذهنش رسیده مامان پاشو شب شده غذا بخوریم ..چون دو سه روزه بهش گفتم من شبها فقط چیزی میتونم بخورم حالا بچم دیده غروب شده بیدارم کرده .بیدار شدم و افطار کردم و بعد با سنجد مشغول شدیم..دوقلوها اومدندو منهمزمان داشتم سحر ی میذاشتم کارشون رو هم انجام دادم .....

بعد رفتنشون سنجدک رو خوابوندم میدونستم 5 شنبه باز رو زکاریم هست زنگ زدم دوستم اخر شب بیاد که سنجد رو نبرم سرکار . و دوستم هم اومد دیگه منم سحری خوردم و مجدد رفتم بخوابم که تا سحر نشد و بعد اذان خوابیدم و صبح زود بیدار شدم اومدم سر کار امروز کار زیادی ندارم و منتظرم فقط تا ظه رکه بعدش برم بخوابم ...برم خونه...

امشبم افطاری دعوتم که باید زود بیدار شم  . میخوام قبل افطار براشون کیک درست کنم همرام ببرم چون میدونم اهل شیرینی و... زیاد نیستند از بیرون ببرم ولی کیک های من رو دوست دارند...

دیروز تعجب کردم که تا اذان خوابیدم امیدوارم امروز اوضاع بهتر باشه و بتونم تا شب دووم بیارم ..

من دارم بیهو ش میشم ولی مینویسم ...به جای اب و غذا روزه خواب گرفتم

نظرات 11 + ارسال نظر
نوشی یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 11:31

سانیا عزیزم
مطمئنی که روزه گرفتن برات درسته ؟ ببین خواهشا انقدر خودتو ضعیف نکن . بخاطر سنجدی.
من خیلی دلم میخواد عکس سنجدک رو ببینم ولی میدونم که شاید توهم معذوریت هایی داشته باشی . اگه حس کردی راحتی لطفا رمز بده که منم صورت این فسقلی شیرین رو ببینم . میبوسمت .

سلام عزیزم ..من تمام تلاشم رو میکنم درصورتی بهم فشار بیاد روزه نگیرم ..
تصمیم گرفتم به محض اینکه دیدم خیلی اذیت میشم کنار بذارم
. خواهش عزیزم چشم میام میدم بهتون

فروهر شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 17:19

منم با نظر اون سه نقطه موافقم..در مورد تو...
راستی رمز در کن

خودم هم موافقم .چشم

ماجراهای خواستگاری پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 23:26 http://majerahayekhastegari.blog.ir/

واقعا چطوری تو این گرما روزه میگیری سر کارم میری؟
من فقط یه خوشحالی از بابت بیکار شدنم دارم اونم اینه که ماه رمضونو خونه هستم.پارسال حالم بد میشد میرفتم

اره سرکار هم میام فقط یکم تنظیم خوابم سخته وگرنه خود روزه اذیتم نمیکنه ها

... پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 13:18

سلام
دختر اگه فکر خودت نیستی یه خورده به فکر سنجد باش
این حجم از فعالیت و بدو بدو مطمئن باش از پا می ندازتت

من مخالف مهمونی و ..... اینا نیستم
اما به نظرم خیلی دورو و بر خودت رو شلوغ کردی
یه کوچولو به جای بقیه برای خودت وقت بذار
بیماریتم صد در صد بخاطر این همه بدو بدو بوده و هست



نه بخاطر خودت
بخاطر ما و سنجد یخورده هم به خودت استراحت بده
باور کن من از اینجا نکران توام
و هر سری میام میبینم کلی حجم کار بوده که انجام داده بودی

دختر به خودت ظلم نکن
به خودتم برس
استراحت کن و کلی تفریح
بعد وقتت رو بذار برای دوستات
نه برعکس که بخوای همرو از خودت راضی نگهداری و اینجوری به خودت ظلم کنی !
من تا جایی که یادمه از اول همش دنبال کار بقیه بودی
پس خودت چی


یکبار دیگه بیام ببینم حداقل این استراحت برای خودت تو پستات یکی در میون نشده شیرم رو حلالت نمی کنم و دعا می کنم روزی چند وعده سنجد گاز محکمت بگیره

ببینم چیکار می کنیا ....

سلام ..وا ی من در برم دیگه .....چشم من قبول دارم در حق خودم ظلم میکنم و چشم دارم یکم از فشار کاریم رو کم میکنم .....نه توروخدا سنجد گاز نگیره من رو من گناه دارم بوخودا .....

غریبه پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 11:44

سلام
منهم خواب الود شده ام
همین الان اگه چشمم را ببندم
ایکی ثانیه بعد خوابم
مخصوصا ساعت دو بعد از ظهر پایم را روی میز می گذارم
در حال گوش دادن به تلویزیون لذت های ثانیه ای می زنم

سلام . پس اپیدمی شده البته دلیلش کاملا درسته چون واقعا بدن این همه مدت نمیکشه که بدون اب و غذا بمونه از اون طرف هم ..خو بافطار نصف شبه سحر یهم نصف شب معلومه اینجور یمیشه دیگه ....
وا ی الان باز خوابم گرفت

مجتبی پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 11:19 http://m-z2016.blogsky.com

وای چقدر سرتان شلوغ هم کار هم مهمانی هم بچه داری واقعا خسته نباشید . امشب هم انشالله بهتان خوش بگذره

بله اینم از سر شلوغ من .... مرسی ممنون از لطفتون .
تازه الان خلوت شده سرم

دل آرام پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 11:17

مریض نشی. برا قلبت بد نباشه روزه؟

فعلا میگیرم سعی میکنم رعایت کنم تا خدا چی بخواد

نگین پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 10:29 http://poniya.blogsky.com/

ای جانم- خب همش در حال بدو بدو و کار کردنی-خسته میشی خوو
---
ای جانم سنجدکت-حسم میگه یه کوچولوی ناز و ظریفه

اره شدید خسته شده بودم ...کوچولوی ناز ؟ نم یدونم والا میخوام عکسش بذارم اینجا اگه خدا بخواد میزارمش

الی پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 10:24 http://elhamsculptor.blogsky.com/

واقعا این روزا فقط میشه خوابید
من به جز صبحها که میرم سر کار خاطره خاصی از بعد از ظهرهام ندارم یاد خوابیدم تا افطار یا گیج و منگم

واقعا فقط میشه خوابید... من ا زهمون صبح هم خاطره ای ندارم بیشترش رو چشم هام بسته هست

مداد پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 10:23 http://medadrangiam.blogfa.com

سانیا جان
بهتر نیست آخر شب مثلا 11 یا 12 غذا بخوری و دیگه سحری بیدار نشی؟
ما همین کارو میکنیم. چون واقعا بدون غذا میشه دوام اورد اما بدون خواب خیلی مشکله!

اخه من تا خودم رو جمع و جور میکنم میشه 2 نصف شب سحری هم معمولا یا بیدار میمونم یا اینکه 2-3 میخوابم حول و حوش 5 بیدار یمشم برا نماز ...
اره واقعا بی خوابی اذیت میکنه ادم رو

هوپ... پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 10:18 http://be-brave.blog.ir

خررررپفففف خر پففف ! احتمالا الان سانیا خوابه :))) یعنی از هر ده تا جمله ات 8 تاش در مورد خواب بود :دی

دقیقا باورمیکن یکل بخش رو خوابم اصلا من ...
دیگه کار به جایی رسیده تو محل کار یهو یک ربع خوا ب میرم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.