خدای مهربون شکر

باز هم ممنونم از خدای بزرگی که تو تمام شرایط زندگیم کمکم کرده و هرروز بیشتر داره  کرامتش رو نشون میده هرچند من اینقدر خطا کارم که یادم میره ..یک سری مشکلات باقیست بقیش داره حل میشه یک سری حل شده و من میخوام به شرایط استیبل برسم ....

از خدا میخوام مثل همیشه کمک کنه به خارج شدن از این بحران بحران عجیبی که حسابی دامن گیر شده

خدا یا میدونم کریمی میدونم رحیمی ازت میخوام رها که نمیکنن یولی هرگز من رو به حال خودم نگذار خدایا خدای مهربون من

نظرات 1 + ارسال نظر
غریبه چهارشنبه 11 اسفند 1395 ساعت 15:02

سلام
دعا کن به نتیجه اش فکر نکن
دعا به آدم آرامش می دهد مطمئن باش خداوند به کسی که قلبش با او هست دست رد نمی زند
به قول آقای رنجبر پنبه وقتی سخت می شود بی ارزش می شود آنوقت هست که چوب به جانش می افتند و آنقدر می زنن تا مثل ابر لطیف بشود و ارزش پیدا بکند
بعضی وقت ها خدا دوست دارد بنده اش با او ارتباطش خالصانه باشد پس برایش مشکل درست می کند تا این رابطه بیشتر و بیشتر بشود
پس هر وقت گره ای در زندگی ات می افتد فقط شکر کن

سلام ..دعا میکنم همیشه و به این فکر میکنم من بنده خطاکاری ام که حسابی خدا را عاصی کرده ام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.