درمان چاقی و لاغری برای دوستان

دوستان عزیزم .خیلی ها عمومی و البته خصوصی خواستند برای چاقی و لاغری بقیه موارد به وبلاگ یا ایمیل ارسال میشه برای دوستان ولی لاغری و چاقی چون عمومیت داره این پست براتون میزارم

اول مخصوص تپل های عزیزم :

1-      افراد چاق بخصوص خانم ها معمولا  شکم دارند و این خیلی اذیتشون میکنه حتی اونی هم که زیاد چاق نیست شکم بزرگ .خوب برای کوچیک کردن شکم ...

2-      با توجه به اینکه امعا و احشا شکمی و معایبشون تاثیر بسزایی برروی بزرگی شکم و چاقی مزمن داره روش زیر رو من پیشنهاد میدم البته بگم ما در کلینیک پکیج لاغری داریم که تلفیقی هست و خوب مریض مدت دار میاد و وزن کم میکنه ولی اینجا من فقط مواردی که خوردنی هست رومیتونم بگم

-          خاکشیر یک قاشق .گلاب یک قاشق . اب ولرم یک لیوان ناشتا بخورید دقت کنید اب ولرم .چنانچه اب سرد بخورید عملکرد معکوس میشه .دوستانی که نفخ شدید دارند و کلا دلیل چاقی اونها همون نفخ هست عرق اسفرزه رو روزی دو استکان بخورند اگر کبدهای مورد دار دارند به جای عرق اسفرزه ،گیاه اسفرزه رو با ترکیب گلاب و خاکشیر مخلوط کنند و بخورند

نفخ و یبوست هردو عوامل موثر تو بزرگی شکم و چاقی های موضعی هست ترکیب بالا صورتتون روروشن میکنه ،یبوست رو درمان و بواسیررو کوچیک میکنه .شکمتون هم کوچیک میشه

3-      درد معده و اینکه افراد میگن نمیتونیم گرسنه بمونیم واسه همون زیاد میخوریم .درد معده از سردی هست . روی پنیر زیره سیاه بریزید بخورید ،گوجه و خیار رو با پودر نعنا خشک بخورید .رو برنج زیره بریزید ماست با گل سرخ یا نعنا بخورید اینها درد معده رو کاهش میدهند

4-      افرادی که یبوست دارند درد معده دارند نفخ هم دارند ترکیبات بالا رو انجام بدین احتمالا یکم هنوز نفختون ماندگاره چون نفخ شما در روده وورم معده هست این دوستان زنجفیل با کمی نبات و چند پرنعنا تازه با اب جوش مخلوط کنند روزی یک بار به جای وعده چای بخورید

5-      اویشن ،بابونه،پونه ، نعنا دم کنید بخورید این ترکیب شمارو باریکتر میکنه عفونت داخلی رو بخصوص در زنان از بین میبره مقوی معده هم هست

6-      این دستور خیلی مهم هرچه درد دارید درمان میشه به شرطی این رو درست اجرا کنید ،هلیله سیاه یکی از گیاهانی هست که در رفع مشکلات داخلی بدن و تاثیرش در خون اصلا نمیشه گفت روزی یک عدد هلیله سیاه رو بکوبید و بریزید رو ماست و یا اگر ماست دوست ندارید با اب جوش مخلوط کنید بخورید این خودش علاوه بررفع دردهای شدید معده و فعال کردن حرکات دودی شکل روده، موهای سفید رو درمان میکنه و رو به سیاهی میبره ....

این دستورات شمارو با نشاط میکنه حالتون خوب میکنه و به مرور لاغر هم میشید .

لازم به ذکر استفاده یکروز و یک هفته اصلا موثر نیست اگر هم باشه زیاد نیست دوستانی میخوان تاثیرش ببینند حداقل 1ماه باید استفاده مداوم داشته باشند

این دستورات معمولی هست و عمومیت داره فبرای افراد دیابتی ،چربی خون فشارخون و... ما درمان های دیگه داریم که هم عارضه ها کاهش  پیدا میکنه هم چاقی رو درمان میکنه

 

 

 

 

 

خوب این بخش برای لاغرها و خوش تیپ هامون

لاغریزیاد هم خوب نیست بخصوص در کودکتن و نوجوانان البته عارضم خدمتتون که بچه زیر 7 سال اگه لاغره اصلا نگران نباشید اگر فقط لاغره و مشکل دیگه نداره اون بعد 7 سال میشه 7 برابر خودتون ولی برا نوجوانان و بچه هایی ضعیف هستند باید اقدام کرد

دستور لاغری زیر عمومیت داره فقط برای بچه ها دوز های کمتر استفاده کنید برای بزرگسالان هم که همون مقدا رمیگم

1-      اول ببینید انگل ،کرمک ،اسکاریس دارید یا نه . اگر اشتها خوب هست و همچنان لاغرید انگل دارید مادرها برا بچه هاشون توجه داشته باشند الان برید دارو خونه مبندازول بهتون میدن ولی من پیشنهاد بهتری دارم ...افسنطین و بابونه به همراه ریشه کما اگر گیر نیاوردین همون دومورد اول رو دوهفته صبحها و شبها بریزید تو اب جوش اندازه یک قاشق مرباخوری بزرگسالان کودکان نصفش بزارید 10-15 دقیقه بمونه بعد با عسل بخورید عالی هست .این قدم اول

2-      عرق یونجه رو نیم ساعت قبل از غذا یک استکان در کودکان نصفش بخورید قبل از هروعده غذایی ..نیم ساعت مونده باشه ها

3-      دوستان اگر مشکل چربی ندارید و خیلی لاغر و نحیف هستید کله پاچه بخورید ولی صبحها که بهتون فشار هم نیاد این رو در ماه 2-3 مرتبه داشته باشید

4-      خانم ها کودکان و نوجوانان این بخش خیلی براتون مفید قلم گوساله ر بزارید بپزه و بعد از ژله اش بریزید تو غذا ها همه غذا ها بزارید مفاصلتون ساخته بشه و مایع میانیش به مشکل نخوره .پاچه گوسفند رو گرفته جوپرکو هویج قاطی کنید چندین ساعت بپزه و بعد خوب که ژله ای شد سبزی گشنیزو جعفری بزریزید روش و بعدم بخورید این سوپ هم تاثیر خوب یتو محکم سازی داره

5-      سه شیره انگور و خرماو توت رو روزی 3- 8 قاشق غذاخوری بخورید ..صبح ظهر شب جمعشون بشه 8 قاشق

6-      خوردن موز،ویتامین E، و بادام زمینی و بادام هندی توصیه اکید میشود .. همچنین نخود خام رو کوبیده تو سوپ هاتون بریزید با جوانه گندم عالیه صورتتون هم پر میشه

برا لاغرها هم ما تو کلینیک با توجه به وضعیتشون خوب درمان های خاص داریم ولی این درمان عمومیت داره

دوستانی که تمایل دارند و یا مشکل خاصی دارند که نیاز به مشاوره هست میتونند ایمیل یا ادرس وبلاگ بزارند مشکلشون رو بگن من درخدمتم

غلط های املایی رو هم به بزرگی خودتون ببخشید

نظرات 14 + ارسال نظر
هلیا سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1396 ساعت 00:01

خیلی ممنون از راهنماییتون.خداخیردنیا واخرت بهتون بده.فقط یه سوال بعداز شستشو با سرکه سیب یا گزنه ،اب کشی نیاز هست یانه؟

خواهش میکنم .اره عزیزم یک اب کشی سطحی باید انجام بدین

هلیا دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 ساعت 14:34

سلام.ببخشید یه سوال دارم از اوایل سلل جدید من ریزش شدید مو گرفتم و تازگیا شوره سر هم پیدا کردم.درصورتی که اصلا نداشتم شوره .ولی ریزش خیلی کم.مبشه راهنمایی کنید چیکار کنم؟؟

ریزش مو عامل عصبی و استرس در اون موثر هست البته با شوره سر همراه میشه بیشتر فصلی و حساسیت هست
اول شما با سرکه سیب سرتون رو بشورید انتهای حمام این برای شوره سر برای ریزش مو هم گزنه دم کنید و سرتون رو باهاش بشورید

فاطی یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 ساعت 12:35

سلام بله ایمیلم همینه

اکی هماهنگ میکنم باهات عزیزم

حانیه یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 ساعت 06:40

عزیزم ادرس ایمیل ندارم اگه برای شمامقدورباشه میتونم شماره موبایلمو بذارم ازطریق تلگرام باهاتون درارتباط باشم

من در خدمتم

اعظم 46 شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 19:44

ممنون تشکر فراوان با وجود مشغله وکار سنگین جواب منو دادی

به نظرت این درمان قطعیه؟
بعضی دکترها میکن تا آخر عمر باید دارو بخورم درسته؟

عزیزم داروهای شما با داروهای پزشکم توام مصرف بشه؟

خواهش میکنم . این داروها رو زمان دادم بهتون معمولا بین 3-4 ماه استفاده کنید فشارخون کامل از بین میره .بله فعلا توام باشه داروی شیمیایی رو قطع نکنید تا زمانیکه احساس کنید فشارتون خیلی داره پایین میادو بالا نمیره

فاطی شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 11:56

سلام وقت بخیر
من شیراز زندگی میکنم

سلام .ممنون و همچنین ایمیلتون همین هست که پیام میزارید؟

اعظم 46 جمعه 8 اردیبهشت 1396 ساعت 19:28

سانیا جان همچنان منتظر ایمیل شما هستم

عزیزم براتون ارسال کردم ها. به همین میل که پیام میزارید

حانیه جمعه 8 اردیبهشت 1396 ساعت 15:04

سلام عزیزم بابت مطالبتون ممنون من همیشه وزنم ایده ال بوده اما حدود چهارساله وزنم مدام میره بالا حدودسی کیلواضافه کردم پیش متخصص غددهم رفتم گفته مشکل نداری غذام کمه روزی یم ساعت پیاده روی تند هم دارم اما اصلا وزنم کم نمیشه میشه راهنماییم کنی

سلام عزیزم . مشکل کم کاری ا یپرکاری تیرویید نداری؟ یا نفخ و یبوست؟ امکان داره راهی برا ارتباط بزارید چون مشکلتون تخصصیه

فاطی پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 23:34

سلام انشالله که همیشه تندرست وشاد باشین
من خیلی اضافه وزن دارم حدود١٥کیلو طبعم سرده وخیلی اشتها دارم مرتب ناخنک میزنم وریزه خواری دارم یعنی دایم دارم یه چیزی میخورم
لطفا کمکم کنید
لطفا واسه کاهش اشتها و لاغر شدن کمکم کنید
ممنونم از لطفتون

سلام عزیزم .من در خدمتم .خوب شما باید دارو کاهش وزن و اشتها استفاده کنید تهران هستید/

محمد دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 ساعت 11:11

سلام ساینا خانم
فشار خونم بالاست 3-4 سالی میشه .بغیر از نخوردن نمک چه مواردی مفید است استفاده کنم؟؟؟ دکتر نرفتم...فکر می کنم ارثی باشه .مادرم هم فشارخون داره. تحت نظره

سلام .براتون ایمیل میکنم

نازلی دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 ساعت 09:43 http://www.n-nikan.blogsky.com

سلام
خوبی سانی ؟ کم پیدایی

به به چه خوب که این پست گذاشتی سانیا
اتفاقا مدتها بود میخواستم تلگرام برات پیام بدم و در این مورد بپرسم یادم میرفت
الان این پست خوندم یادم افتاد
سخه منو آماده کن خانم دکتر که ام الامراضم

سلام ممنون .کلی یادتم وقت نکردم سربزنم . خدا نکنه تو ام الامراض باشی عزیزم ..من درخدمتم هروقت خواستی بگو

موج دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 ساعت 09:28 http://delnevashtehae1moj.mihanblog.com

ممنون از وقتی که گذاشتی و این مطالب رو نوشتی

خواهش میکنم عزیزم .انشالله که مفید باشه

اعظم46 یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 20:24

سلام عالی بود توصیه هات ممنون

سلام خواهش میکنم عزیزم

زیبا یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 20:19 http://roozmaregi40.persianblog.ir/

سلام سانیا جان. من میخوام اگه بشه بیام کلینیکتون. من تحت نظر بهتر وزن کم میکنم. عجله ای هم برای لاغری ندارم. ماهی یکی دو کیلو هم کم کنم برام کافیه

سلام عزیزم .من درخدمتم بیشتر از ماهی 1-2 کیلو کم میکنید عزیزم .براتون میفرستم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.