نخوابیدن ها

دارم حساب میکنم شاید دو هفته ای هست من خوب نخوابیدم .واقعا نخابیدم ها .دقیقا از اواخر خرداد بود دقیقا از روزهایی که دنبال تصمیمات مهم ززندگی میرم دقیقا از همان موقع خواب من فقط به بیهوشی از خستگی معطوف ده بقیه اش رو که یا توراه ولایت بودم و یا رفتم اونجا دادگاه و...هه این وارد اعصابم به هم ریخت و خواب رو از من گرفت از روزی هم برگشتم استرس شرکت و سرشلوغ خودم و فکر و خیالم باعث د کلا نخوابم .اخرهفته رفتم سنندج یک روزه رفتم و برگشتم سفر اخر هفته ای محسوب شد حسابی هم خسته شد اما خوب بود رسیدم شنبه صبح تهران و یک شنبه تشریف مبارک بردم ماهشهر وای خدای من 

جهنم یعنی چی یعنی همین یعنی روزهای سخت .واقعا من از گرما پختم پختنی با غایت سنگین .دیگه اونجا تو گرما بهترنی اتفاق زندگی افتاد که دوتن از دوستان رو دیدم و بعدم پرواز و رسیدن به تهران اخر شب رسیدم و ررفتم خونه دوستم و همونجا موندم صبحم مثل یک عدد خرس قطبی در خواب زمستانی اومدم شرکت فقط از ترس پاره ششدن مانتوم سینه خیز نیومدم وگرنه حتما اینکارو میکردم .وای دلم میخواد عصر بشه برم یک دوشش بگیمر یکم بخوابم اعصابم یکم اروم شده مسایل یکم سبک شده من میخوام بخوابم .......

خدایا ممنونم که همیشه صدام رو میشنوی بم میگی صبوری کنو من بنده بدی که صبوری بلد نیستم خدا یا ممنونم برا همه چیز

نظرات 9 + ارسال نظر
نازلی چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 15:12 http://www.n-nikan.blogsky.com

دست گذاشتی رو دلم
منم حدود یکماهی هست درست نخوابیدم شاید روزی حدود 3-4 ساعت
و اتفاقا امروز داشتم فکر میکردم همین روزاست که از پا در بیام

اخ اخ نازلی خیلی سخته و اینکه این بیخوابی کلا رو مغزت فشارمیاره ..امیدوار زودتر همه چیز درست بشه و من و تو بتونیم لااقل بخوابیم

دانیال سه‌شنبه 27 تیر 1396 ساعت 12:53

یعنی الان خوابی دیگه

نه بابا خواب کجا بود

مه سو سه‌شنبه 27 تیر 1396 ساعت 02:28 http://mahso.persianblog.ir

روزای خوب میاد....

حتما میاد مطمینم

اعظم46 دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 19:53

خدا قوت دلاور
چقدر کار می کنی وخدا رو شکر کاری برا انجام هست خدا رو شکر درآمد داری خدا رو شکر سنجد هست

ممنون خداروشکر ..واقعا خدارو شکر

الی شنبه 24 تیر 1396 ساعت 14:40 http://elhamsculptor.blogsky.com/

این روزا بی خوابی همدم منم شده

سخته بخصوص که نتونی بخوابی و خوابی به چشم نیاد

غریبه جمعه 23 تیر 1396 ساعت 22:13

سلام
خانم دکتر اگه من یک صدم مشکلات شما را داشتم خواب ام می‌پرید
با ز شما ماشاالله خوب هستید که کم خواب شده اید
یک سفر در شهر خوش آب هوای سنندج
خب یک سفر هم به خوزستان معامله ی پایاپای است
موفق باشید

سلام .بله معامله خوبی کردم دوروز هوای خوب رو با یک روز هوای بد . البته بگم من شاکر اون هوای بد رفتن هم هستم چون دوستان اهوازی رو میبینم روح و جان تازه میشود .مشکلات هست کماکان ادامه دارد اما خدایی هست که تکیه گاه امنی است .کم خوابی من از بچگیهام باقی مانده

خاطره سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 09:23

سانیا جان ممنون از راهنماییت. چه مدت بعد از خوردن این ترکیبی که گفتی می تونم آزمایش بدم وضعیتش رو چکاپ کنم

خواهش میکنم عزیزم 1-2 ماه بعدش میتونید چک کنید و خیالتون راحت باشه که مشکل برطرف شده

دانیال دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 14:46

یک کم از حرص های دنیایی تون بکاهید به ارامش می رسید وخواب

نه والا حرص دنیامون کجا بود ما بی حرصم نمیخوابیم

خاطره دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 13:13

سلام سانیا جان یه راهنمایی می خوام دختر من نه سالشه آزمایش خون داده فرتینش 23.45 هست و هموگلبینش 11.9 هست دکتر گفته خیلی خفیف کم خونی داره چون نمیتونه قرص بخوره و یبوست می گیره دکتر بهش شربت فروگلوبین داده که دوبار و هربار 7 سی سی بخوذه من نگران دندوناش تیره بشه به جاش چی میشه بهش بدم از نظر سنتی که مشکلش برطرف بشه

سلام عزیزم . اره این رنج ازمایش کم خونیش خیلی کم حتی دارو هم استفاده نکنید شاید مشکلی نباششه ولی چون فرزندتون دختر هست بهتره از الان درمانش شروع بشه
شربت و داروی شیمیایی ندید چون بع مدتی انزیم های معده و روده دیگه ویتامین از غذا رو جذب نمی کنند .به دخترتون ترکیب زیر رو بدید تو یک ماه سریع مشکلش برطرف میشه
شیره انگور+شیره خرما+شیره توت هرکدوم هم نبود مشکلی نیست سه تاش باشه بهتره .ترکیب کنید اگر غلظت بالا بود یک استکان عرق بهارنارنج هم بریزید توش صبح . ظهر و شب هروعده یک قاشق غذاخوری بدید بخوره .اگر اشتهاش هم کمه نیم ساعت قبل غذا نصف استکان عرق یونجه بدید بخوره. عرق یونجه رو یک ماه بدید کافیه ولی ترکیب رو تا هروقت دادی مشکلی نیست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.