دفاع من

دفاع انجام شد توشرایط حاد و افتضاح جسمی من مریض و ناتوان بودم بدجور،یک هفته تب سرماخوردگی استخون درد و استرس دفاع یک طرف سنجد مریض یک طرف دنیای من هم این وسط به هم ریخته .وسط دفاع دیگه از ضعف توان ایستادن نداشتم نشستم ولی بالاخره تمام شد 

یک سری مقاله ها کارشد یک سری کارها انجام شد و........

حالا من موندم و دلی که میگه ادامه تحصیل بده و شرایط بد خودم همه حوزه به هم ریختگی هست امیدوارم به زودی زود اوضاع خوب بشه طوری من بتونم خودم جمع و.جور کنم بتونم کاری از پیش ببرم 

امروز یلدای سنجد بود کلی پدر من درآورد برا یلداش و بعدم عکس و آتلیه پسرک توسط پیش دبستانی 

و حالا من موندم و یک دنیا تصمیم 

برام دعا کنید بیام بگم بیام بنویسم وبیام شاکر باشم 

تا یادم نرفته راهی و زنش هروقت دعوامیکنند اولین واکنش،زنش،پیام به من هست که خدا لهنتت کنه و..... انگار من گفته بودم راهی برو بگیرش 

و خود راهی هم که چهارتا بار من میکنه نه حوصله جفتشون  دارم نه وقت کل کل 

فقط،میدونم خدا خوب جایی نشسته 

ازش میخوام خودش،اینبار هم مثل همیشه یاورم باشه نیازمند مهربانی و کرامت خداوندم

نظرات 2 + ارسال نظر
غریبه یکشنبه 3 دی 1396 ساعت 19:42

سلام
بالاخره دفاع از پروژه را با همه سختی ها پشت سر گذاشتی
من گذشته ها را همیشه به دو دسته تقسیم می کنم آنهایی که جز خاطره های بد هستند و آنها تیکه جز خاطرات خوب هستند
حالا این دفاعیه جز کدوم دسته جای گرفته ؟
راهی و بانو چه بیکارند که گاهگاهی حالی ازت می پرسن
من تعجب می کنم چرا خط را واگذار نمی کنی تا دیگه این راه ارتباطی را هم مسدود بکنی
راستی موقع زلزله چیکار کردی نوه ی من خونه ی ما بود بد جوری شوکه شده بود همه اش می گفت به بابا زنگ بزنید بیاید ما را ببرد دیگه اینجا بهم خوش میگذره اینجا زلزله می آید !

سلام بله بالاخره تمام شد .دفاع شد برای من خاطره ای ماندنی تو سخت ترین لحظه ها شیریتی افرید برام ولی سخت بود شیرینی که با سختی به دست اومد .ای جانم طلفک ترسیده بود من که بیدار بودم اما سنجد بدجور تو زلزله ترسید و تا چند روز تو ذهنش بود

مینا یکشنبه 3 دی 1396 ساعت 14:32

شما حضانت و ولایت سنجد رو از پدرش گرفتین؟ اگه اینطوری هست چرا خط ات رو عوض نمی کنی و واسه همیشه دورشون رو خط نمی کشی؟

بله گرفتم .خطم کاری و خوب مجدد ساختنش سخته برام واسه همون البته بلاک مسکنم ولی اس ام اس میدن من دورشون خط کشیدم اونها بیخیال نمیشن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.