مسیر جدید من

یک جایی از زندگی همه ما میمونیم و هنگ میکنیم از اتفاقاتی که یهویی افتاده و داره می افته و چاره ای نداریم گاهی جز رفتن با مسیر ررود 

مدتهاست نمی نویسم شاید چون هنوز نمی دونستم کجای زندگی ایستادم چه بایدبکنم ترجیح دادم سکوت کنم .

بعد تمام شدن درس و جداشدن رسمی تصمیم مجدد برای رفتن گرفتم و اینبار اقداماتی انجام دادم ازمون دادم و از طرفی رفتنم با شناخت بیشتر فردی شد که البته در حال حاضر با قبول شدن در تخصص کلا برای انتخاب فرد افتادم تو شک و از طرفی مسیر جدید زندگی من شده درس و کار و سنجدک تو کشوری دیگر و البته گاه خوشحالم از اینکه می تونم شرایط رو بهبود ببخشم و گاه ناراحتم که هنوز انچه باید باشد نشده است 

چالش عجیبی دارم من با خودم و دنیای خودم غمگین نیستم درمانده ام در خودم و کارم کاش که راه و مسیر زودتر باز شود و بدانم چه باید کرد

و همچنان کرامت خدای مهربان رو خواستارم  

نظرات 4 + ارسال نظر
مه سو سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1397 ساعت 18:58 http://mahso.blog.ir

امیدوارم بهترینا برات اتفاق بیفتن....پس تو هم داری رفتنی میشی از ایران....به سلامتی و میمنت...

ممنون عزیزم همچنین برای شما هم انشالله بهترین ها رو پیش رو داشته باشی

غریبه سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1397 ساعت 18:19

سلام
چطوری ایرانی !
می بینم باز تصمیم گرفته ای پرواز کنی آن ور آب
البته این بار مثل آن بار نخواهد شد تجربه کسب کرده ای و بی گدار به آب نخواهی زد
سفر همیشه بالا و پایین دارد و سختی ولی اینهایی که من دیده ام رنج را مدتی تحمل کرده و بعدش با شرایط کنار آمده اند
اینبار برو به سمت کانادا واله آنهایی که رفته اند همه راضی اند مخصوصا برای شما که سنجد را دارید راحتتر می توانید پذیرش بگیرید و کمتر سختی خواهید کشید
به هر حال امید است هر جا که هستی موفق و کامیاب باشید

سلام ممنون ایرانی دیگه تضمیم گرفته خارجی بشه /// فعلا قصد راه خیلی دور ندارم همین اطراف ولی خوب انشالله به اونجا هم فکر میکنم برای من موندن اصلا راه درستی نیست

اعظم46 یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 00:31

سلام خوشحالم که دوباره نوشتی اما به نظرم مبهم بود بخصوص اون فرد کاش بیشتر در موردش می نوشتی

سلام عزیزم ممنون هنوز برای خودم هم مبهم حقیقتش اشکارشد مینویسم حتما

مریم جمعه 7 اردیبهشت 1397 ساعت 14:00

سلام عزیزم البته اول تبریک میگم بابت پشتکار و موفقیت تان.ان شاالله همیشه دور هم به همین منوال حتی بهتر بجرخد.سوالی داشتم میتوانم بپرسم رشته تحصیلی شما چیه.چون اگر همان که من فکر مبکنم سوالی ازتان داشتم.ممنون
.

سلام ممنون عزیزم من پزشکی خوندم ممنون از لطفتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.