دنیای من و سنجد

همیشه راهی هست برای هرچیزی همیشه راهی هست برای هرکاری برای هر اتفاقی غیر از مرگ 

گاهی اونقدر بد شرو ع میکنی که برای همیشه حس مسیکنی باختی یک باخت همیشگی نیم دونم شایدم دارم اشتباه میکنم و نباختم وقتی تصوزات اونی که باید میشد یست وقتی هیچ چیز اونی که باید میشد نیست وقتی حس میکنی باید یک تصمیم بگیری و نیم تونی وقتی نفسی برات نمی مونه که بجنگی 

من امروز برای اولین بار دستانم رو در مقابل روزگار گرفتم و گفتم تسلیم نمی دونم چرا انچه که فکر میکنی و در رویای توست با انچه که باید فرق داره اینکه میگم رویا نه رویایی خاص نه یک چیز معمولی که طبق معمول غیر معمول تعبیر میشه و گاهی انگشت به دهان میمونی 

من فقط میدونم یک قول دادم به سنجد که تمام زندگیم تلاش رو بکنم برا خوشبختی و خوب بزرگ شدنش و این تعهد در من هست و هرز نخواهم گذاشت سنجدم اذیت شه 

سنجدک مهربون من اونقدر عاقل شده که میخوام براش بمیرم برای پسری که دنیایی عشق و محبت در اون موج میزنه رفته کلاس و من دلتنگشم هنوزم دلتنگش میشم هنوز هم غصه دار چند ساعت نبودنش میشم 

سنجد مامان بهت قول داده  اینو فراموش نکن 

من شاید تصمیماتم تو زندگی اشتباه باشه اما جسارت جبران رو همیشه دارم اینو مطمینم 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 1 تیر 1397 ساعت 23:42

سلام
تولد سنجد مبارک

سلام .ممنون از لطفتون

فروهر دوشنبه 7 خرداد 1397 ساعت 12:42

سلام عزیزم
ادرس ویت از ذهنم رفته بود هرچه فکر میکردم یادم نمیامد.تازه پیدا کردمت دوباره
خوبی ؟پسرت خوبه؟چخبر؟
متوجه نشدم الان ایران هستی یا رفتی؟
همسر سابقت اذیتت نمیکنه که؟

سلام عزیزم منم وب جدید ازت ندارم . ممنون خوبم پسرم هم خوب نه ایران نیستم در رفت و امدم فعلا از شر همسر سابق خلاص شدم

غریبه شنبه 5 خرداد 1397 ساعت 22:44

سلام
تا بجنبی سنجد میگه مامان اون دختره به نظرت چطوره
دنیا به همین سرعت می گذره
بیست هشت خرداد می شه شش سال تمام
تولدتش مبارک

سلام ممنون عمو بله دیگه باید کم کم فکر مادر شوهر شدن باشم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.