امروز قاطیم اساسی

خونه قبلی که تسویه حساب کردم قبلا گفته بودم یک ادم ببخشید شدید بیشعوری صاحب خونه بود که خیلی اذیتم کرد برای تسویه . یک قبضش بود که مدت زمان میبرد تا بخواد کارهاش انجام بشه منم یک اشنایی داشتم که دادم اون کار رو انجام بده واسم . خوب بروکراسی اداری زمان بر هست و طبیعی بود. صاحب خونه 100 دفعه زنگ زد و من توضیح دادم و دیدم نمیشه به همون بنده خدا اشنای خودم که فقط در حد اشنایی هست و چیزی از من نمی دونه گفتم اون هم تماس گرفت و مشکل قبض حل شد اما بشنوید از این صاحب خونه بیشعور که رفته و پشت سر من چه بد و بیراه هایی گفته من نمیدونم چرا اینقدر ادمها بیشعورند نمیدونم واقعا چرا؟ نمیدونم چرا این ها به خودشون اجازه میدهند قضاوت کنند راجع به کسی که نمی شناسند من اصلا با این اقا صحبت نکردم اجراش هم ماه به ماه ریختم سر وقتش هم ریختم اون وقت اینقدر پشت سرم بدو بیراه بگه ؟؟/

خدایا امشب شب قدر هست خدایا تو میدونی که من بدی در حق کسی نکردم . خدایا یعنی این ادم به شب قدرم معتقده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

که ندانسته اینقدر پشت سر من حرف میزنه ...

خدایا تو میدونی که من تو زندگیم سرم انداختم پایین و فقط زندگی کردم  به کسی هم کاری ندارم اون وقت این حقه منه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدایا کجای این دنیایی پس کی میخواهی جواب این ادمها رو بدی ؟ هان کی میخواهی ؟؟؟؟؟؟

تا کی باید صبوری کنم و سکوت کنم ؟ تا کی باید اینجوری زندگی بگذرونم ؟ چه جوری ....

خدایا نمخواهی جواب من رو بدی ؟  .............

خدایا شکرت که لااقل از دست این ادم مزخرف نجات پیدا کردم

نظرات 2 + ارسال نظر

واقعا بعضی وقتا آدم میمونه مگه چیکار کرده که اینهمه بدبیاری میاره
این آدما تو این شهر نزدیک اما رضان و اینطور رفتار میکنن.اینا که نمیترسن خدا به داد شهرای دیگه برسه.

نمی دونم خودم هم موندم چه کار کردم که این همه بدی دارم میبینم ..

پونه یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 13:23

سلام سانیا خانوم عزیز دعا می کنم به حق امشب که شب قدره خدا آرامش بهتون بده و زندگی آروم و شادی در کنار سنجد داشته باشید ناراحت حرفهای صاحبخونه هم نباشید من مطمئنم یه روزی جوابش رو می گیره شاید شما اون روز جای دیگه ای باشید و اصلا موضوع رو فراموش کرده باشید ولی خدا حواسش هست و هیچ چیزو فراموش نمی کنه پس اعصاب خودتونو برای آدمهای بی ارزش خورد نکنید

سلام . ممنون پونه عزیز
توکل به خدا دارم و بس ولی گاهی خیلی بدجور دلم میسوزه ..

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.