روزگار من

چند وقتیه کم از حال و احوالاتم مینویسم ... میخوام بیشتر بنویسم فکر کنم بهتر باشه ....

چند تا پست میذارم فقط راجع به اتفاقات ریز و احوالات من

جدیدا یک همکار اقا به ما اضافه شده . اگه یادتون باشه تو وب قبلی از همکار شلوغ کارمون گفته بودم که رو اعصاب بود . اون رفت از شرکت الان یکی اوردند که روزی 100 بار ارزوی برگشتن قبلی رو میکنم . این یعنی رو اعصابه شدید هرچی بگم کم گفتم .همکار دیگه من از اول باهاش بد نبود ام من کلا حوصلش نداشتم و از الو تحویل نگرفتم روزی دو تا تیکه میندازه 4 تا جواب میگیره . ولی دوست بیچارم که از اول باهاش کاری نداشت حسابی داره اذیت میشه از دستش.

اینقدر هم بچه هست این آقا که وقتی کم میاره قهر میکنه و دیگه جواب سلام نمیده . مدت زیادی خودم درگیرش نمیکنم ولی نمیدونم چرا الان که هوا هم گرمه دیگه قیافش هم شده رو اعصاب ..... یا من بی اعصابم یا این زیادی داغون  نمیدونم والا.....

چند وقتیه خیلی بی حالم خونه نامرتب خودم نامرتب همه چیز نامرتب ....

نمیدونم چرا؟

این بیحالی این بی نظمی ازارم میده . از وقتی اسباب کشی کردم یا عصرها اضافه کارم یا اینقدر شلوغم و یا خونه نیستم اگرم هستم با این حجم کاری دیگه نمیرسم به خونه . دوست دارم مرتب باشه همهجا دوست دارم نظم خوبی داشته باشه همهچیز اما نمیدونم چرا نمیشه . خودم فکر میکنم نیاز دارم به یک استراحت حسابی و رفرش شدن ....

با همین امید خودم رو نگه داشتم دوستدام چند تا استیکر بزنم به اطراف دوست دارم رنگ در اتاقها رو درست کنم .....

خیلی چیزها اما نمیدونم چرا نمیشه چرا کاری نمی کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدایا شکرت که تن سالمی دارم خدایا شکر اما در کنا راینها توانی بده تا بشم ادم مرتب قدیم .خدایا صدام رو داری ........

نظرات 1 + ارسال نظر
اذر یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 22:10

عزیزم سخت نگیر .اینا به خاطر روزه و گرمیه هواس .واقعن تبریک میگم بهت با این روزای بلند وساعت کاریه طولانی اینقد اراده داری واسه روزه گرفتن .خدا قبول کنه.
ایشالا بعد ماه مبارک به برنامه هات هم میرسی .
اون همکارت هم ولش .قهرکرد هم بهتر .

وای اذر جون نگو که من دارم میمیرم از گرما بوخودا .....
امیدوارم .
نه بابا دیگه غصه اون همکار خوردن از من گذشته .
راجع به پست خصوصیت هم میخوام باهاتون صحبت کنم . شما لطف داری و ممنون میشم از راهنماییهایی که میکنید . .
اگر امکان داشت ادرس وب یا ایمیل بدی باهاتون صحبت کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.