دل شوره هام ....

وای خدایا لعنت به من با این دلشوره هام که بالاخره کاردستم میده

مدتی بود دلشوره امانم بریده بود کلافه بودم . بله دوستان دلایلش معلوم شد . جناب(نمیدونم بگم همسر سابق یا اون مردک یا ...)هرچیزی .

زمانی من با ایشون زندگی میکدم واسه شرکتی که میخواست با دامادشون بزنه من بیچاره مدرک یکی از بچه های دانشگاه رو گرفتم و بعد از مدتی هم که هم چیز به هم ریخت من اومدم و نشد مدارک ایشون رو بیارم همراه خودم ولی اعلام کردم ازش استفاده نکنید از طرف دیگه هم چون ایشون رو میشناختم میدونستم که نمیره امضا کنه و تا نره کسی نمیتونه گرید رو بده . اما مثل همیشه از جعل امضا و مستند سازی استفاده کردندو این بنده خد رو گذاشتند مدیر امل . که البته چون خودش داره شرکت میزنه الان فهمیده . منم تماس گرفتم با دامادشون گفت اگهی تغییرات میزنم وشنبه میدهم مدرک رو اما من که میدونم الان هول کردندو نمیدونند چکار کنند چون در هر صورت جعل کردند . این آقا هم میگه من شکایت میکنم . منم گفتم حتما این کار بکن چون داشتن جرم کیفری ایشونو اطرافیانشون کاملا به نفع من هست .....

خدایا نمیدونم چی بگم / خدایا ممنونم کهمن رو از اون زندگی جهنمی کشیدی کنار . خدایا چقدر تاالان این ادم جعل کرده ؟ چقدر سر این و اون کلاه گذاشته چقدر آخه؟

خدایا من چه گناهی کرده بودم که تجربه این زندگی رو باید میداشتم . همون هست که الان بههیچ کس اعتماد ندارم خدای من خدای مهربان من خودت ابروی من رو حفظ کن از دست این شیاطین ..

خدایا شکر میکنم بابت اینکه نجاتم دادی از زندگی پر از حرام و نکبت خدایا ممنونم که بچم با نون حلال بزرگ میشه

 

نظرات 3 + ارسال نظر

اینجا رو سهل انگاری کردی.باید تا دیر نشده بود مدرکو پس میگرفتی.برای اون بنده خدام دردسر درست کردی.امیدوارم مشکلش حل بشه و پای خودت وسط نیاد.چون شما واسطه بودی

میدونی اصل مدرک که دستشون نیست . اسکن مپی برابر اصل بوده ولی یک جورهایی فعلا دردسر درست شده اساسی

اذر سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 13:25 http://azar1394.blogfa.com

سلام
واقعن نجات پیدا کردی .ایشالا سنجد خوب میشه .نگران نباش

سلام . واقعا هم نجات خوبی بود و به موقع
برای سنجدکم دعا کنین این روزها فقط سلامتیش خواستم از خدا

بهمن دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 23:30 http://www.life-bahman.blogsky.com

مهمترین نکته رو خودت گفتی ، تربیت فرزند با نون حلال
و اگه اون کسی که تعهد داده بود که شمارو توی زندگی خوشبخت کنه ، یه لقمه نون حلال خورده بود الان وضع و روز شما ، اینگونه آشفته نبود .
سانیای عزیز و گرامی ، همینکه تصمیم داری فرزندت رو ؛ سنجد جون رو با نون حلال بزرگ کنی بزرگترین جهاد رو داری انجام میدی
میدونی که ، معروفه میگن امام حسین (ع)در روز عاشورا به سربازان دشمن فرمود : دلیل اینکه حرفها و نصایح من در شما اثر نمیکنه ، چون شکم هاتان از لقمه حرام انباشته شده ...
یعنی لقمه حرام ، تاثیر مستقیم کلام معصوم رو هم از بین میبره دیگه من و شما که جای خود داره ...
امیدوارم هرچه زودتر مشکلاتتون ختم به خیر بشه و سرسبزی و بالندگی سنجد جون رو ببینی ...

ممنون عمو بهمن از لطفتون . واقعا این نکته نون حلال واسه من خیلی مهمه .
البته خانواده خودم هم خیلی به این مسئله معتقدند ولی خانواده همسر و خودش زیاد به این موضوع معتقد نبودند و خوب خیلی کارها می کردند که شرع و انسانیت رو زیر سوال میبرد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.