اول هفته و ماموریت اجباری

شنبه صبح که کارفرما زنگ بزنه و بگه باید بیای ماموریت تو دفتر کارفرمای اصلی ... یعنی مصیبت یک هفتت کامل شده

هرکاری کردک بپیچونم نشد که نشد . و چون مسئول براورد و طراحی مدارک من بودم قطعا باید خودم حضور داشته باشم اون هم یک روزه اون هم به این حجم کاری . بدون سنجدک .

بلیط هام رو گرفتم و الحق و الانصاف هزینه بلیط ها خیلی زیاد شده بود و خوب تقصیر من نبود . من همه تلاشم رو کردم اما حتی چارتر هم قیمتهاش بالا بود. اما از مسئول امور مالی توقع نداشتم که من اینقدر رعایت میکنم بگه واسه اینکه خیال خودت راحت کنی بلیط گرون گرفتی . هیچی نگفتم بهش فقط گفتم میتونید برید سایت رو چک کنید و حتی یک 500 تومانی از من ارزونتر گیرت اومد من کل هزینه بلیط ها رو میدم و خیلی ازش ناراحت شدم خیلی بهم برخورد اونقدر زیاد که میخواستم سرم بکوبم به دیوار. به مسئولمون گفتم . خندید و گفت ولش کن همه می دونند که تو همیشه به فکر شرکتی و یک روز ماموریتت اندازه 10 روز دیگران میارزه خودت ناراحت نکن .

ولی واقعا ا زاون اقا ناراحت شدم .میدونم که بهش ثابت می شه حرفم اما دل گیری من معلوم نیست که برطرف بشه ....

کلا ادم متوقعی هست . البته نباید بی انصافی کرد که در کنارش مهربون هم هست . خیلی جاها دلش می سوزه برای همکارها ولی ز یک سری حرکتهاش به هم میریزم . نمی تونه حرف منطقی ور از غیر منطقی تشخیص بده ...

شایدم میده اما میخواد همه رو با یک چشم ببینه .

خدایا شکرت برای کار برای سنجد. خدایا خدای مهربونم از اینکه هستی و همیشه ابروی من حفظ میکنی ممنونم خدای من خدای مهربون من برای همه چیز ممنونم

نظرات 5 + ارسال نظر
اذر شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 14:18 http://azar1394.blogfa.com

سلام
خوبی ؟ کجایی شما ؟

سلام مرسی عزیزم . شرمنده درگیر بودم اساسی

بهمن پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 20:23 http://www.life-bahman.blogsky.com

سلام سانیای عزیز
اوغور بخیر ...
خواهر جان ، خودتو ناراحت نکن ... از این نمونه آدمها معمولن توی شرکتها فت و فراوونه ...تاااا دلت بخواد ...
خدا کنه برا خودشونم اینقدر روی مال بیت المال حساس باشن ...
مهم اینه که خودت عذاب وجدان نداشته باشی که خدا رو شکر کارت بیسته ...

سلام عمو بهمن . بدبختی اینجاست که بی عدالتی ها اذیتم میکنه خیلی . ولی میدونم که حداقل اعمال خودم درسته

الهه پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 12:38 http://shabhayemahtabiyeman.blogfa.com

سلام عزیزم .. بالاخره با گوشی اومدم برات کامنت بزارم.. اصلا با کامپیوترم نمی تونم براتون کامنت بزارم

سلام عزیزم . مرسی . خوبی تو ؟ کم خبر میذاری از خودت بیشتر بگو . خونه چیکار کردی؟ مسائل حل شد

چقدر این نیش و کنایه ها بده.ولی نگران نباش جواب کارشو میبینه.
معلومه آچار فرانسه شرکتیا

امیدوارم ببینه .گاهی دل که میشکنه صداش خود ادم خورد میکنه .
تو شرکت بهم میگن مالتی اسکیل . یعنی همه کار بلد. البته بلد نیستم فقط خودم قاطی می کنم

فروهر دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 10:47

جواب سوالتو دادم...پسرت بزرگ شده؟چکارهایی میکنه ک جدیده؟

مرسی عزیزم اره حسابی بزرگ شده . هرروز یک شیطنت جدید بهش اضافه شده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.