ماجرای ماموریت من

ماجرای ماموریت من اینبار جالب بود. ساعت 5.30 پرواز داشتم اونوقت تو فرودگاه به دلیل کاملا مسخره ای نمی ذاشتند برم ...

چون چسب 5سانتی همرام بود. این یک محموله غیر قانونی هست و حملش تو پروا زجرم محسوب میشه . واسه من خنده دار بود اما اصلا مسئول پرواز نمی خندید همش هم جدی میگفت خانم نمیشه ببریش منم گفتم اق ببین من حوصله تو تهران دنبال لوازم تحریری گشتن ندارم جان ما بذار ببرم که نذاشت و بدین گونه دادم یکی از مهماندارها که اون هم تهران تحویل من داد .

زمان برگشتن هم چسب رو دور انداختم و چون پرواز خیلی تاخیر داشت نشسته بودم تو سالن ترازین که دیدم حراست فررودگاه اومد دنبالم خانم شما همراه ما بیاین ..قلبم داشت از کار میافتاد به بدبختی اب دهنم قورت دادم و رفتم ....

مشخص شد خانمی که کارت پرواز میداده اشتباه کرده و بنده الان در ابادان به سر میبرم ........هههه

واقعا خنده دار بود من تو سالن ترانزیت نشستم اونوقت اسم و مشخصات من با پرواز رفته ابادان . جالب اینجا بود خانمی که کارت پرواز میداد پررو پررو برگشته میگه تقصیر شماست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گفتم من؟ خانم خودت اشتباه صادر کردی به من چه ... که بالاخره موضوع حل شد و بنده موفق شدم سوار هواپیما بشم ...

ولی به این  نتیجه رسیدم که کلا هواپیمایی ما از هیچ نظم و قاعده ای برخوردار نیست این اشتباهات فاحش دیگه زیادی وحشتناک هست . ....

مسئولین اینقدر گیج ؟ اینقدر بی خیال ؟ اون بنده خدایی که با اسم من رفته ابادان خوب مگه گناه کبیره کرده که اونجا نتونه بارش رو بگیره یا بخواد اتفاقی بیافته و بعد بگن من تو اون پرواز بودم ....

نظرات 2 + ارسال نظر
یاشل شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 11:01 http://majerahayekhastegari.blog.ir/

چه بی مسئولیت چه بی نظم.اه ه ه واقعا که
بعدم زبون دارن مثل چی
چسب میخواستی چیکار ؟مگه بسته بندی میکنی؟

نه بابا واسه یک سری اساد باید مهر و چسب میزدم که میرفت . واسه همون ما همه کار میکنیم خواهر

بهمن دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 15:55

من به این نتیجه رسیدم که شما چقدر دیرررر به این نتیجه رسیدین که کلاً هواپیمائی ما از هیچ نظم و قاعده ای برخوردار نیست ...

من به یه نتیجه ی دیگه هم رسیدم که شما لااقل یه جا رو اسم ببر که از نظم و قاعده ای برخوردار باشه ...
اگه اسم بردی ، من بعنوان جایزه ساعتمو بهت میدم ...

متاسفانه باید ساعتتون پیشتون باشه چون اصلا امکان پذیر نیست هیچ جا قانون نداره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.