باز رو دور تندم .دیروز رفتم بیرون کلی وسایل دارو میخواستم چند جا کار داشتم ..سنجد همراه دوقلوها و دوستان اومد به محلی که گفته بودم عملا بیچاره ها فقط سنجد رو چرخوندن  و بهش رسیدن تا من کارهام رو انجام بدم ...دیگه خیلی دیر وقت شد اومدیم خونه و سنجد رو سریع خوبوندم چون شامش رو با بچه ها خورده بود خودم یکم جمع و جور کردم مریض داشتم و بعد هم دیگه لباس تو لباسشویی و....

تا حدود 3 که خوابیدم ،امروزم از صبح بیدار شدم و سرکا راومدن و هزاران کا رمانده برای انجام ...

امروز از صبح دلدرد و حالت تهوع و دلپیچه دارم امیدوارم مریض نشم که با این مهمون ی اخر هفته دیگه فکر کنم بمیرم کلا من ....

شایدم مرخصی گرفتم رفتم خونه بس که حالم بده ....

باز هم خدارو شکر هنوز دوشنبههست و اگه امروز بخوام مرخصی بگیرم تا اخرهفته وقت زیاده دعا کنید که من نیوفتم از پا ..

خدایا ممنونم برای همه چیز برای کمک هات برای روزهای خوبم برای تمام چیزهایی که بهم هدیه دادی خدای ممنونم خدای مهربون من شکر

خدایا فقط یک سوال من دیروز خیلی چیزها دیدم و طبق معمول به جا ی حسرت خوردن اول سکوت کردم و بعد تامل ولی من نمیدونم عدالته یا هرچیزی که تو بهترش رو میدون یشنیدم حکمته ...منبه تمام اینها شکر میکنم ولی قربون شما فکر نمیکنی این حکمت شما گاها دهن بنده رو بسی بسیار مشعوف به اسفالت کردن نمودند.....

دهن من نه ...خیلی ا زبنده هات هستند میدونم بدتر از من اسفالت هم یشدندی مردان زیادی که واقعا زندگی روی بدی رو بهشون نشون میده ودر کنارش یکی واسه سگش حاضره یک مستخدم بگیره واسه 1 هفته حدود 4 میلیون پول بده که مواظب سگه باشه /.حیف زا سگ میترسم وگرنه شک نکنید 4 میلیون رو خودم میگرفتم والا ....هرچقدرم سگش پاکوتاه و خوشگل باشه چندشم میشه


نظرات 4 + ارسال نظر
هوپ... دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 17:10 http://be-brave.blog.ir

بیشتر مواظب خودت باش سانیا ، وقتی از بدو بدوهات مینویسی ، من نگرانت میشم ، حواست به خودت باشه عزیزم

قربون دل مهربونت عزیزم ...مرسی چشم تمام تلاشم رو میکنم ..ممنونم گلم

غریبه دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 16:28

فکر کنم آلو با زرد آلو خورده ای
شاید با گرم شدن هوا گرما زده شده ای
مواظب سنجد باش او هم گرما زده نشه
عجب سگ خوش شانسی
میگن خدا شانس بده بی خود نیست

نه والا نه الو نه زردالو ...نمیدونم چی بود که برطرف شد ..ولی حسابی اذیت کرد. نه سنجد که پیاده معمولا گز نمیکنه .بیرونم زیاد نمیبرمش ..
واقعا عجب سگ خوش شانسی

عقایدمجستیک آقای دکتر دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 15:49 http://beeeauty.blogfa.com

یکی هم بود چند روز پیش ها بابت تابلوی سهراب سه میلیارد پول داد و خریدش !
برام عجیبه !!

اون که خیلی عجیبه درسته دارندگی و برازندگی ول یاخه چه جوری مگه میشه مگه داریم .....

دل آرام دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 11:38

پول مفت از یه جایی میره بیرون دیگه. حالا به عنوان مستخدم سگ!
مواظب خودت باش.
یهو میفتی از پا

واقعا هم پول مفته دیگه .....مرسی عزیزم تلاش میکنم اما گاها فایده نداره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.