عیدتان مبارک


این روزها برای تصمیماتم دارم اقدام میکنم سرم شلوغه

راهی  باز پیام داده اینبار از در دوستی من دیگه جوابی ندادم فعلا وایستادم بببینم چند تا وکیل خبره چی میگن و قاضی که بااش مشورت کردم .

امشب قصد سفر دارم انشالله که بتونم اینبار سفر رو برم پیش خانواده نمیرم مشهد نمیرم میخوام برم غرب کشور

امروز اخرین امتحانم رو دادم و تمام شد ولی دم در دانشگاه انچنان خوردم زمین که عینک و دستو پام ضربدری ترکید نمیدونم به خاطر ماه رمضون هست یا چیز دیگه که یهو پاهام به هم پیچید و خوردم زمین با سمت راستم خوردم و عینکم فشار اومد بهش دستش داغون شد شانس اوردم اصل بود اگر قلابی بود واقعا الان باید یک عینک میخریدم اونم منی که بدون عینک نابینا هستم

کف دستم خراش برداشت خیلی عمیق و البته زانوم و کمرم هم درد میکنه .یعنی من قشنگ ترکیدم .

این اخرین روزهای ماه رمضان هم خواب معضل همیشگی با من بوده تا همین لحظه از اون طرف هم خوشحالم تمام میشه و ناراحتم که دیگه دعای سحر و افطاری نیست

میدونم خدا خیلی لطف داره میدونم داره خودش اونجور که صلاحه کارها رو درست میکنه اولین درست کردنشم دیشب به چشم دیدم وقت یاینجوری کارهام درست میشه و کمک هاش رو میبینم نمیدونم چهخ جوری سر براستانش سجده کنم و بگم خدایا شکرت خدای من بنده بی کس توام که فقط تو رودارم و به کرامت و عطوفتت ایمان کامل

عید سعید فطر به همه مبارک باشه

امیدوارم بهترین تقدیرها رو تو این سال برای همتون مقدر کرده باشه

صبح سنجدک رو بردم مهد گفتم برو مامان جون عشق مامان فتو جوابم میگه جیگرم تو هم برو نفس مامان ...بس اینها رو شنیده حالا وروجک تکرار میکنه

طی اقدام کامل یهویی سنجد رو کچل کردیم همون شب خیلی گریه کرد ..دوقلوها اومدن موهاش کوتاه کنند سرش تکون داد دیگه ماشین ریش تراش رفت بالا و نمیشد درستش کرد کچلش کردیم ....

بردم حمام کلی گریه کرد که موهام کو با مدیرش تو مهد قانعش کردیم مشکلی نیست و اینجور یموهاش زود بلند میشه منم با کمال بدجنسی معجون تقویتی رو بهش میدم و همش میگم بخور مامان که موهات زود بلند شه ..بچم با همه اینکه بدش میاد ولی میخوره

خدایا شکرت کرامتت و مهربانیت

بعدا  نوشت :

شرکت ما بن رمضان میخواد بده امروز امور مالی گفت به روزه داران دو برابر بدون روزه ها میدیم . ناراحت شدم گفتم چه ربطی داره اولا بن رمضان رو اول رمضان میدن بعدم اخر رمضان میدین به شما چه ربطی داره کی گرفته کی نگرفته برگشته میگه تو که گرفتی چرا اینقدر نالانی .میگم بحث این نیست این الان مثل این میمونه شمادین رو اجبار کنی بابا خودمدیرعامل روزه نمیگیره هم قماش هاش نمیگیرن تو این یک ماه اومدن و نهار خوردن بعد الان دستور داده به روزه داران بیشتر بن بدن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه خدا هست ایشون شاید یکی نمی تونه بگیره و واقعا به این پول نیاز داره.و......


نظرات 10 + ارسال نظر
علی امین زاده شنبه 19 تیر 1395 ساعت 17:09 http://www.pocket-encyclopedia.com

از زمین خوردن ناراحت شدم.
امیدوارم صدمه ی جسمی شدید ندیده باشید.

نه الان بعد چند روز بهترم

نگین شنبه 19 تیر 1395 ساعت 15:47 http://poniya.blogsky.com/

عید شما هم مبارک :)
---چقد خوب که به سنجد حرفای خوب گفتی که حالا همونا رو به خودتون برمیگردونه :)
---
وا- به قول شما شاید کسی اصلا مریض روزه نگرفته

عید شما هم مبارک عزیز دلم ...
اره بچه ها ایینه رفتار خود ما هستند
بله این از دست مدیر بی برنامه ما

بهار چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 00:16

واااااای سانیا هیچوقت سنجدو مجبوربه چیزی نکن چراکچلش کردی:((((
راستی کدوم شهرمیای؟آخه منم غرب هستم کرمانشاه کاش بیای اینجا اگه اومدی خبرم کن تورو خدا

اخه مجبور شدم من .....
اشتباهی کچل شد بوخودا ....
من اومدم سنندج و برگشتم عزیزم ...متاسفانه پیامتون هم دیر دیدم

yalda سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 23:53 http://khormalo.blog.ir

سلام سانیای عزیز

من چند ماهی هست پیگیر روزانه نویسی هات هستم واقعا زن قوی هستی افتخارکن به خودت برای چنین شخصیتی که داری
احسنت
واقعا دوست داشتنی وقتی هرجا مشکلی داری فقط خدا رو صدا میزنی

سلام .
ممنونم که اعتماد بنفس میدین به من . من هرچی دارم از خدایی دارم که همیشه کرامتش رو همیشه بهم نشون داه

غریبه سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 18:23

سلام
اتفاقا مو تراشیدن باعث تقویت آن می شود
استدلال شما هم در ارتباط با بن کاملا درست است
اگه شماره چشمه تون بالاست لیزر کنید و?عینک را دور بیاندازید

سلام .اره تو همین یک هفته حسابی موهاش رشد کرده خوب هم شده اتفاقا
اره شماره چشمم بالاست ولی امکان لیزر به دلیل مسائل پزشکی ندارم

حسابی ضعیف شدی که خوردی زمینا خودتو تقویت کن
خدا رو شکر که داره مشکلت حل میشه.بی خبرمون نزار.ایشالا درست میشه

اره این ماه رمضان حسابی ضعیفمون کرده
توکل به خدا هنوز حل نشده دارم راههای حل شدنش رو امتحان میکنم

هوپ... سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 14:36 http://be-brave.blog.ir

عیدت پیشاپیش مبارک :)
خوش بگذره سفر، حسابی مواظب خودا باش، چحوری خوردی زمین آخه ؟ :|
عزیزدلمممم سنجد گریه کرده واسه موهاش :))))

مرسی همچنین عید شما مبارک ..اخ اخ گوله شدم خوردم زمین خنده دار ها......
سنجد همچنان نگران موهاشه

مریم سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 12:01

سانیا مراقب خودت باش کم خوابی برای قلبت خوب نیست
آخی سنجد رو گول میزنی طفلک واسه مو معجون میخوره
من دلم روشنه میگم همه چی درست میشه

ممنون عزیزم .تلاش میکنم مواظب خودم باشم انشالله بعد رمضان همه چیز به حالت اولیه برمیگرده ....
اره یک همچین کلاه برداری هستم من ....
توکل به خدا انشالله که درست بشه

دل آرام سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 11:34

بدنت ضعیف شده. از اون تقویتیه بخور

میخورم کار من خیلی دیگه گذشته کم خوابی تینجوری میکنه با من

دل آرام سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 11:30

بخور موهات بلند شه.
وروجکیه واسه خودش. بیشتر از سنش می فهمه
سانیا یه چیزی. نمی تونی بابت اعتیادش درخواست طلاق بدی؟ بابت همون اعتیاد طلاق میدن فقط باید ثابت کنی.

بله من اینقدر بدجنس تشریف دارم ها...
اعتیادش به موادی هست که اثباتش نمیشه عدم صلاحیت و اگرم بشه عدم ملاقات نمیتونم بگیرم ...
مشکلم طلاق نیست سنجد هست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.