قدرت نوشتن

حس میکنم توان قوی ترم میکنه 

مدت زیادی بود حس ناامیدی و‌کاسه کنم دست گرفته بودم اما از وقتی دوباره مینویسم با اینکه میدونم خیلی ها نمیتونند ‌شاید چند نفری بخونند که طبیعیه بعد این همه مدت طولانی نبودنم اما باز قوی تر حس میکنم ادامه میدم 

البته نه که غلط خاصی کرده باشم تو این چند روز بعد گذراندن اون شب وحشتناک 

امروز و دیروز کلا چون نمیتونم از خونه برم بیرون ‌مریض محسوب میشم و حوصله کل کل با این دیوانه هم ندارم نشستم به خونه تمیز کردن و جالب اینجاست امروز فرش شستم اونم تو بالکن فسقلی البته فرش بزرگی نبود ولی خوب  فرش بود و سخت اما شستم دیشب هم کل اشپزخونه مرتب کردم امشب هم پسر کوچیکه رو‌دارم میخوابونم . فرفری ریز هم خوابیده ‌‌سنجد هم پای لپ تا ب ببینم چه کاری میتونم انجام بدم هر کدوم از این تمیز ماری ها یک‌حس قدرت میده و‌توش حس بهتری میگیرم برای اینکه قدم هام ثابت بردارم 

این مرتیکه برنامه ریختن البته ربطی به من نداره برای کارهای قانونی خودش بره یک‌ کشور آفریقایی 

داره دنبال بهانه میکرده که نره 

فعلا چیزی نمیگم چون کسی که دعوتنامه میفرسته هنوز دعوتنامه نداده 

دعا کنید راضی بشه بی دردسر بره خیلی بهتره وگرنه واقعا دیگه کشش ندارم 

تمام امیدم به این رفتن هست که اگر بره چندین ماه حداقل طول میکشه شرایط و وضعیت استیبل بشه که میتونم اون زمان بگم ما نمی یایم پیشت هرچند آینده خیلی خوبی در کشور خوبی در انتظار بچه هاست اما بچه ها هم دو‌دل هستن فقط میگن کاش بره حالا بعدش خدا بزرگه 

دارم دعا میکنم بره فقط فعلا دنبال بهانه برا نرفتن 


نظرات 1 + ارسال نظر
باشماق شنبه 21 بهمن 1402 ساعت 09:20

با درود
واقعا تعجب می کنم که خانمی به مهربانی شما چرا باید تحمل رنج بکند ولی خوب به قول معروف نابرده رنج گنج چون میسر شود
شاید علت بد اخلاقی همسرت در رابطه با کار و شغل و فشار زندگی باشد و عقده هایش را جایی نمی تواند خالی کند جز بر سر همسر مظلوم
خود ما شاهد بوده ایم خیلی از این کتک کاری ها ناشی از اضطراب در زندگی هست
تشویق کن که برود شاید بهبودی زندگی در آن کشور آفریقایی که احتمالا آفریقای جنوبی باید باشد باعث شود که زندگی به سر و سامان خود برسد
تجربه به من ثابت کرده است همیشه دقیقه ی نود فریاد رسی پیدا می شود که کمک کار آدم باشد
به قول خودت آویزون خدا بشو خدا دوست دارد استغاثه های بندگانش را بشنود

نمیدانم چه باید کرد واقعا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.